Torra tuning Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 hei Lurte på hvor man kan få kjøpt en LSD til 320i e36. Og om man bare kan få kjøpe innmaten eller no? evt. Pris? Takker
Ole@Automote Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Regner med att du mener LSD lambo doors www.styling-tech.no forhandler det. Jeg har forøvrig montert dette på e36 før og tror ikke jeg gjør det igjen, det er myyyye arbeid og tilpassning skal det bli bra
Torra tuning Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 Nei ass:P Mente LSD - Limited Slip Differensial. Altså Diff brems lettere sagt:P
Azeton Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Nei ass:P Mente LSD - Limited Slip Differensial. Altså Diff brems lettere sagt:P Søk google.. fant et sted i usa som gjorde. Eller så kan du kjøpte brukt diff som har lsd. det er billigst
Ole@Automote Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 quaife lager diff innmat som er helt rå. www.quaife.co.uk tror jeg koster ca 8000kr sist jeg sjekka
Widejuggao Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 har ikke de en meget good garanti og på sine differ?
Ole@Automote Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 har ikke de en meget good garanti og på sine differ?'Tror de snakka om noe sånt som livstids garranti, hadde vist ikke fått en eneste diff i retur enda Det nekter jeg på er sant!! dæven døtte, det må da gå an å knuse en sånn diff Men uansett de er sikkert meget holdbare
Torra tuning Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 hehe. da tror jeg at jeg må prøve å skaffe en sånn en... har ryket flere differ:P Takk for alle svar:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå