Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst til å skaffe meg et programm + kabel for å koble pcen minj til minj e39 525tds 97 mod. fungerer dette bra?vil lese av feilkoder og resete olje inikasjon og lignende.. hva trenger jeg for dette, hva koster det og hvor får jeg tak i dette?

Skrevet

du får tak idet på one-stop-factory.com.

Du må kjøpe den pakken som heter bmw carsoft interface som koster 99 dollar tror jeg det var. Havner på 135 dollar med frakt fra kina.

Carsoft laster du ned fra en x side:) søk her på forumet så finner du alt om dette

Skrevet
hva er en x side?

Er side der de linker ut programmer, filmer osv osv. Men det er ikke lovlig! og anbefales derfor ikke

Hvorfor anbefales det ikke fordi det ikke er lovlig? Muligheten for å bli tatt her til lands er ganske så minimal. Deretter kommer spørsmålet hvorvidt dette kan karateriserer som "illegalt" i norge til å begynne med. Men dette er en annen diskusjon.

Carsoft programmet er å lase ned her: http://xs.thex.org/340767 ... PB.x

Dette er en xfil, som du trenger dette programmet for å laste ned: http://www.ux.com/

Skrevet

TUSEN TAKK.. men jeg har ingen peiling på sånne nedlastninger. når jeg trykker på en øverste linken begynner nedlastningen automatisk igjenom x. trenger jeg noe fra en nederste linken for å åpne programmet ?eller trenger jeg ikke noe fra den viss jeg klarer og laste det ned?

Skrevet
TUSEN TAKK.. men jeg har ingen peiling på sånne nedlastninger. når jeg trykker på en øverste linken begynner nedlastningen automatisk igjenom x. trenger jeg noe fra en nederste linken for å åpne programmet ?eller trenger jeg ikke noe fra den viss jeg klarer og laste det ned?

Last ned den nederste og installer programmet, etterpå kan du laste ned den øverste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...