Gå til innhold

Frastjelt Grøftelyktene!!!! (lagt ut bilder av bilen min)

Håkon318is
 Share

Anbefalte innlegg

Nooooo!!!!

Så bilen min igår klokken 18, noen timer senere var Grøftelyktene mine borte.

Hva faen skjer med at folk skal stjele alt de kommer over????

Tviler ikke på at det hadde vært noen polakker hvis bilen hadde stått ute, men den sto i gjesteparkeringen (åpen garasje).

Men jeg tror jeg vet hvem det er, fått litt info fra noen venner.

Men bare å sende meg en melding hvis noen vet eller kommer over noe.

En ting er hvertfall sikkert...

Han som har tatt de skal ikke kunne gå igjen på noen måneder...

- Også hater jeg folk som ikke klarer å ta døra si forsiktig opp!!!!

Fra nå av blir det Balltre, Golfkølle og Tazer i bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ufattelig at folk holde på å stjele slikt. Kan de ikke heller ta noe stort når de først er i gang :wink: Neida... Tragisk er det uansett!

Holder med deg i det med dørene. Er så vanvittig surt å få disse små bulkene! I riktig lys ser man dem, og når man først har sett dem en gang glemmer man dem ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.. skal legge ut noen bilder av bilen min.

Skjønner ikke at folk tørr og gjøre det på så fine biler.

Hater også dette... du sitter i bilen din og slapper av på en parkeringsplass mens du venter på noen..

DONK!!!!!!! sier det i døra..

Du skriker: Hva faen er det du driver med???

Den andre svare: Den traff bare lista...

Da blir jeg så jævlig irritert... GRRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om noen dulter borti bilen må man bare regne med. er tross alt mange folk rundt her i norge. skjønner at folk bli irritert om det er snakk om en bil til et par mill. eller en samlerbil. men ikke en slik bruksbil.

Er kanskje en av dem som åpner dører deretter og du da eller?? :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om noen dulter borti bilen må man bare regne med. er tross alt mange folk rundt her i norge. skjønner at folk bli irritert om det er snakk om en bil til et par mill. eller en samlerbil. men ikke en slik bruksbil.

Det handler om respekt for andres eiendom!

Skikkelige folk gjør opp for seg hvis de er uheldig med andres eiendom!

Folk som ikke forstår dette/ikke bryr seg om dette (dørbulkere, innbruddstyver, biltyver, folk som kjører på og stikker osv.) skulle vært deponert til Jan Mayen! - Sammen med parkeringsvakter, halliker, dørselgere, telefonselgere osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette håper jeg du virkelig ikke mener!?!? Bare regne med at folk dulter borti? Og du mener man må ha en bil til et par mill!? ET PAR MILL!? Ja de er det jo kjempemange av.... Så om jeg kjøper meg en bruksbil, la oss si en velutstyrt 535dat til nærmere en mill, da må jeg bare regne med at folk dunker borti med dørene sine i hytt og pine?

Mulig jeg er litt ekstra kverulant her nå, men synes det vitterlig er akkurat det samme om bilen i utgangspunktet koster lite eller mye.

Er da like ille på en dønn strøken E30 og? Eller er det ikke det siden det er en gammel bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt Helt Helt Enig Med Deg Hansh..

Men herregud da mann.. har jo ikke noe å si hvordan bil det er bare det er en BMW.

Men uansett, vis litt respekt for andres eindom.

Selvom man har finere eller styggere bil enn den som har parkert ved siden av deg så skal man jo ikke sparke opp døra.

Lurer virkelig på "hva" som har lært opp deg her i livet..

Endelig noen som forstår her :)

Håper bare på at jeg finner han j****** som har nappet med seg lyktene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv med min "billig bil" så parkerer jeg aldri nærmest inngangene i parkeringshus, nesten utelukkende på en endeplass hvor da jeg kan stå midt på stripen. Er veldig kresen på hvor jeg står. Vet at hvis jeg hadde fått så mye som en liten skrape i siden så hadde det klikket helt..Tåler ikke at noe skjer med bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg parkerer alltid ved/ mellom nye og dyre biler, da vet jeg at den som eier den bilen er forsiktig, men kan jo aldri garantere at de er forsiktige heller da. :? og barn, di er di verste til å komme bortig biler med døra si :evil: selv har jeg bulker på e30 min etter å ha blitt overfallt av diversje dører :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at du sa det der for å provosere. Om ikke, håper jeg du i etterkant ser hvor dumt det utsagnet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...