The_transporter Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=62348 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Nå har ikke jeg så mye greie på 5-serie da, men er ikke 120 store for en bil kjørt 300tusen litt mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Nå har ikke jeg så mye greie på 5-serie da, men er ikke 120 store for en bil kjørt 300tusen litt mye? Er jo mulig gassdrift presser prisen litt opp da ikke vet jeg, for min del er ikke gassdrift noe alternativ ennda og det er vel heller begrensede områder som har dette ennda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 120 er ikke mye den har fulgt alle servicer da.. km-stand har ingenting å si for hvordan standen på bilen er... gassanlegget presser litt opp ja men det er det absolutt verdt!! jeg har spart MYYYE penger på å kjøre på gass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ser jo fin ut. Og pluss med gass da! Bare lurer på en ting, hvor har du fått montert det gass-fylle-hullet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Bilen så grei ut den. Gassystemet øker helt klart verdien, men synes fortsatt bilen var dyr. Sammenligner med 520'n til en kompis som nettopp ble kjøpt for 94 000kr. Godt utstyrt med komplett servicehefte og 170 000km ca på telleren. Din har gått mye lenger og selv om bmw tåler å gå langt betyr ikke det at bilene ikke synker i verdi ved høy km stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Blir feil/mangler rettet opp før salg, så synes jeg prisen er akseptabel jeg. Tar da utgangspunkt i at bilen ser særdeles pen ut, og antar at den ser strøken ut. Min 96 520ia gikk for over hundre lapper, men med km.stand på 165000. Høy km skremmer bort mange desverre, men kan faktisk få en totalt vannskjøtt bil med få km på telleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ser jo fin ut. Og pluss med gass da! Bare lurer på en ting, hvor har du fått montert det gass-fylle-hullet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ser meget pen ut på bildene og helt klart mer verdi når du har gassdrift i tillegg:) Prisen er vel grei om du retter opp feil/mangler + da tenker som regel folk at man slipper å koste på bilen når dem nettopp har kjøpt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 ja.. står jo også at avslag i prisen om feilene ikke blir rettet opp før salg da så vi får se om jeg får noen bud.. får jeg ingen bud så beholder jeg den bare selv og satser på og fikse denne når pengene igjenn smiler til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 www.gastech.no monterte gassanlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Gassdrift eller ei. 120.000,- får du ikke for den bilen med over 300.000 kjørte kilometer! Nordmenn er livredde for biler med høy kilometer, men har de først kjørt langt så skal de være billige! Man kan jo få en 97-98 523iA med halve kjørelengden av din for den prisen der. Og, for et halvår siden solgte jeg en 96 523iA med 260.000Km for 65.000,- Den hadde mangler som hadde kostet ca.10-15 lapper å reparere på et verksted. Men, skulle du mot all forventning få prisforlangende for den så skal jeg ta av meg hatten og innrømme at jeg tok feil så det sang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 greit nok at en bil som har trillet 300.000km kan være godt holdt, men ting begynner ofte å ryke når den har gått så langt! ting som ikkje nødvendigvis har med vedlikehold å gjøre! 120.000 ville eg personlig aldri ha gitt. 90.000 er vel en mer overkommelig pris og da hadde eg ikkje forventet at bilen skulle være feilfri så lenge heller.. får du 120.000 for denne har du gjort det ekstremt bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Prisen velger du selg, og du ser raskt om noen er interessert i å gi så mye for den. Helt ok å teste markedet! Jeg ville imidlertid tatt noen bedre bilder! Vask den skikkelig, og vis at bilen er tatt vare på. Bruk et skikkelig kamera, og for all del: få bildene i fokus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå