sh0rty^ Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Synd det bare var japseboltsirkel. man får kjøpt spesial spacere det har vi nettopp gjort på en volvo. han kjøpte slike felger som de på nettsiden Og hvor får man kjøpt slike spacere/adaptere? Er vel strengt tatt ikke noe værre enn å få en som kan maskinere til å lage en spacer med den boltsirkelen du har i utgangspunktet, også legge på den andre boltsirkelen via spaceren. Eller er jeg ute å kjører nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 RÅ! Hva ble prisen ? Tror de hadde passet perfekt til min E39 18 X 8.5 koster £149 per felg og 18 X 9.5 koster £159 per felg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 LETT tatt di med gullfarge til min gullfargede E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 http://www.ultralitewheels.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 eller bare www.ultralitewheels.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Tror jeg skal ha de i sølv Passer vel bra det til min sorte e39 Hvilke dekk må jeg ha da ? Om jeg bestiller de i 18'' Men den volvoen me desse felgene på, kan du skaffe bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 eller bare www.ultralitewheels.no/ Der ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Tøffe felger, men bare med mongoboltsirkel. Vil jo dessuten påstå at det er en aldri så liten Rondell 58-"kopi". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Tøffe felger, men bare med mongoboltsirkel. Vil jo dessuten påstå at det er en aldri så liten Rondell 58-"kopi". Joda sant det, ligner en 'smule' på 58 rondellen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 eller bare www.ultralitewheels.no/ hehe, ja så det ble litt feil det jeg skrev. Retta det opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Får vel ikke så fet kant til en 3-serie da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 LETT tatt di med gullfarge til min gullfargede E46 hehe første jeg tenkte på når jeg så dem.. "dæven.. de hadde sikkert vært snasene på PenguiN sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 hehe ^^ spanderer du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Right on! spanderer du ESS kompressor på meg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå