Mexos Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Det er jo samme om det er fra Koed, GS, Schmiedmann eller hva som helst.. som regel er det jo fra FK(depo er også FK), eller in-pro.. feks.. og disse sjappene har jo samme leverandør.. og det kan variere fra lykt til lykt.. originale lykter kan også dugge! Men når man kjøper slike billiglykter, så må kan være forberedt på at det kan være noe forbanna dritt og forbanna søppel da.. Hvis man absolutt skal ha angeleyes på biler som ikke er levert med det, så er det ofte slikt man får! Vi sitter ikke og snekrer sammen lykter på Koed. Så spør heller hvordan lykter fra FK er.. feks! Så så, trenger ikke ta det personlig Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke visste at demon lyktene fra koed var samme merke som de som selges på Gs. Jeg har heller ikke lest noen plass om folk som har kjøpt lyktene dere har på Koed derfor var jeg nyskjerrig og usikker på om det var samme type som GS osv selger. De verste lyktene har jeg fått inntrykk av er de som selges billig her og der som har blinklys integrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 hehe. Jeg kjøpte deamon eyes fra koed til en e34 som jeg hadde. Jeg tror dette er det værste kjøpet jeg har noen gang gjort. Ringene besto vel egentlig av 4 dioder og det så egentlig bare stygt ut. lyste utrolig dårligt, reflektorene var boss. kontaktene var til us modell eller noe slikt. ble litt hobby løsninger for å få de til å funke. og så dugget dem som bare det... Jeg bestillte jo dem med klare blinklys i pakken og fikk to høyre blink lys. Jeg ringte til koed og fikk beskjed at de skulle ettersende meg ett riktig blinklys. Det gjorde dem aldrig og ca. en måned etter at jeg hadde solgt bilen så ringte en type fra koed og lurte på om jeg kunne retunere den ene av de høyre blinklyene mine for da var det en som hadde fått to til venstre siden... Tror dere at jeg retunerte den? Så hadde jeg vært deg så hadde jeg retunert dem før det går 14 dager. for de lyktene var ikke noe å samle på. Og ja derfor handler jeg ikke lenger hos koed...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 -forresten jeg vet at det er mangen av dere som liker koed så sinnsykt godt, men for meg er de svindlere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 jeg har egentlig bare positive ting å si om koed etter daniel sluttet der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Har positivt inntrykk av Koed jeg også. Men dette er jo første gangen jeg handler hos de. Men oppfølgingen med sporing av pakke osv. er hittil veldig positivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Så så, trenger ikke ta det personlig Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke visste at demon lyktene fra koed var samme merke som de som selges på Gs. Jeg har heller ikke lest noen plass om folk som har kjøpt lyktene dere har på Koed derfor var jeg nyskjerrig og usikker på om det var samme type som GS osv selger. De verste lyktene har jeg fått inntrykk av er de som selges billig her og der som har blinklys integrert. Tar det ikke personlig Bare informerer jeg.. siden det er mange som ikke tror at det er det samme, pga prisen osv. Er bare forskjellig fortjeneste mellom selgerne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 -forresten jeg vet at det er mangen av dere som liker koed så sinnsykt godt, men for meg er de svindlere! Svindlere faktisk. Kanskje du skulle sagt fra da? Koed er ganske gode p reklamasjoner Såvidt jeg vet ble det også sendt et sett blinklys til deg. Komplette. Av annet fabrikat. Det fikk du beskjed om og valgte selv blinklysene som var mest like. Og hvis de aldri kom frem, så er det en helt grei ide å si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Har ingen erfaringer med lykter fra Koed, men det er vel ikke CCFL i ringene på disse? Alle Depo/FK lykter har lyspærer i ringene. Da blir lysene gule og svake. Etter min mening får man idag de beste lyktene på umnitza.com. Replikaer av de originale, med ettermonterte CCFL ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 -forresten jeg vet at det er mangen av dere som liker koed så sinnsykt godt, men for meg er de svindlere! Svindlere faktisk. Kanskje du skulle sagt fra da? Koed er ganske gode p reklamasjoner Såvidt jeg vet ble det også sendt et sett blinklys til deg. Komplette. Av annet fabrikat. Det fikk du beskjed om og valgte selv blinklysene som var mest like. Og hvis de aldri kom frem, så er det en helt grei ide å si fra Har aldrig motatt noe lykter som har blitt ettersendt til meg. Dette er noe jeg ga beskjed på da jeg hørte på pris på ett panser fra dere. Er blinklysene langt unna? 8-12måneder er lenge å vente synest jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Kontakt meg på fredrik@koed.dk da.. kan være en annen Hans også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 uansett så har jo jeg solgt bilen for en liten stund siden, så om dere fremdeles har blinklysene mine så kan dere egentlig bare beholde dem. Send meg heller hvite sideblinklys til e39èn min. Det har jeg mer behov for:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 høres ut som du har hatt med daniel å gjøre du også,hans..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 uansett så har jo jeg solgt bilen for en liten stund siden, så om dere fremdeles har blinklysene mine så kan dere egentlig bare beholde dem.Send meg heller hvite sideblinklys til e39èn min. Det har jeg mer behov for:-) Sendt 17. januar.. om det er du som jobber på Solberg-dekk.. Men det er en avtale det, sendes herfra imorgen tidlig om du bekrefter adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Nå blir jeg litt skremt her. Trekker i hvertfall mine negative kommentarer tilbake om det er posten som roter. Det bør dere også sjekke opp med posten. Jeg har ikke motatt de lyktene fredrik. Jeg sender deg en pm med adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Noen som kan poste bilde av hella lyktene? Altså hvordan de lyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå