Larsinnj Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Selger min Aprilia rs 125 fordi jeg har lyst på bil! Det er en 2001 modell. Det er noen riper i kåpene, men ikke noe alvårlig. Den er nå nedregistrert og kan kjøres på lettlappen. Sto stille hele forige sesong pga det. Har derfor gått bare 11800km. Nytt fram og bakdekk. Nye klosser Hadde tenkt mellom 25 og 30000 i pris
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Hvorfor gidde å kjøre 125 med mellomtunglappen? Sorry OT.
Thomaz Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Den sykkelen der drar i fra/holder følge med dem fleste 600 cm3 som er plombert til 34 hk.. Er 34 hk orginalt i aprilia 125`n..
Thomaz Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Sier ikke det seg selv at en sykkel som er mindre med samme effekt går bedre`? Har hatt en slik selv å VET at det stemmer
E30 ex Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 hahha, jajjaja...... dagens Er nok fakta det! Den sykkelen veier ikke mere enn en moped og har samme effekt som en dobbelt (nesten) så tung 600ccm, klart det går unna. Nå må jeg få legge til at sammenlignet med en ordentlig sykkel går det jo ikke unna i det hele tatt!
javewl Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 hahha, jajjaja...... dagens Jepp tilfelle det. Jeg har hatt fulleffekt rs 125 jeg.
Azeton Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Aprilia rs veier 115kg.. Har du f.eks 600R som veier 160kg og har 34hk så går 600 kanskje litt bedre. Men ta har du også lagt ut utrolig mye penger for lite motor! Har hatt en Rs som var trimma selv. Gjorde latter av mange biler som hadde 200-250hk med den.. 0-140.
destroyy Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Vel, selv har jeg hatt rs125 FP Til og med hatt 154cc kittet fra polini som jeg tipper du også hadde Thomaz. (forresten ,skulle likt å sett papirer på at det var 44HK i din rs) Å si at rs125 går like "fælt" som en 600 er jo også artig, skulle likt å sett dere holdt følge med en 600 med 34hk med en rs, må huske at det er litt momentforskjell som utgjør en del her også
javewl Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 En RS kjører fra en strupa 600cc enkelt å greit! nm har ikke noe å si i et drag. Hold deg mellom 9000 og 11000rpm med rs'n så drar du fra.
Loffen Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Kan skrive under på dette. Vekt/effekt er nøkkelen her. 0-100 på fulleffekt RS burde gå på 6,5 sekund med god start.
Thomaz Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 At det var 44 hk skal man ta litt med en klype salt, men er ca det som som det sies det skal være i den med full trim på den.. Er 34 hk orginalt så vil tro det 154 cm3 settet gir en 5-10 hk... Var ihvertfall merkbar forskjell fra orginal sylinderen.. Min dro ifra plomberte 600 cm3 sykler.. Prombleme med di stupa sykla er at di sperrer rett før motoren begynner å dra..
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Haha, morsomt. Jeg har 32 hk i mopeden min. Kjører fra det meste.
Thomaz Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Mener ikke på noen måte at 125 er noe som helst versting sykkel.. Det jeg mener er at det er bedre å kjøpe en 125cm3 for 25000,- enn en PLOMBERT 600cm3 til 100 000,- som ikke går noe bedre.. Men en fulleffekt 600cm3 så er det natt og dag i forhold til 125cm3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå