Gå til innhold

stengt


325icab_88
 Share

Anbefalte innlegg

lat no guten få selga da..

syns det er bra eg..

mangen som ikkje liker å legge ut visa nr å info på nette.

å om det er feil på vara må han levere det tilbake.(ta kostnaden sjøl) slipper du å betale mangen hundrelapper i frakt tilbake der du handla ifra..(på ebay.) privatkunde.

sorry oftopic :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 856
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lat no guten få selga da..

syns det er bra eg..

mangen som ikkje liker å legge ut visa nr å info på nette.

å om det er feil på vara må han levere det tilbake.(ta kostnaden sjøl) slipper du å betale mangen hundrelapper i frakt tilbake der du handla ifra..(på ebay.) privatkunde.

sorry oftopic :)

syns det er bare fint at han legger ut ting her jeg.. om det er noen hundrelapper billigere på ebay, so what?! har du så dårlig råa at noen hundrelapper spiller så stor rolle når man skal bestille styling burda man lavær å kjøpe noe i de heletat! og det er forresten ikke alle som orker å stresse me den ebay greia.. sjønner ingenting av den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cluet her er at dette er mye raskere, enklere og greiere enn ebay. det tar som regel lang tid og er litt mer komplisert å handle fra ebay. Og bmwkurtn, er det forbudt å tjene penger eller? Faktisk fint at noen tar initiativ og "importerer" litt fra utlandet. Ja han tar kanskje litt mer enn det som står på ebay, men det er litt for bryderi og sånn. UANSETT, så er det veldig billig det han selger for her også sammenlignet med butikker i Norge.

Er du så gjerrig? Kom ikke her å si at du aldri har kjøpt en ting og solgt for noen hundrelapper ekstra! Ikke forbudt å tjene penger i landet her etter det jeg vet. Og det er ikke snakk om store fortjenesten.

Beklager OT 325 cab. Men vil bare forsvare deg litt her, for jeg synes det er tåpelig at folk skal lage bråk fordi du tjener noen hundrelapper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lat no guten få selga da..

syns det er bra eg..

mangen som ikkje liker å legge ut visa nr å info på nette.

å om det er feil på vara må han levere det tilbake.(ta kostnaden sjøl) slipper du å betale mangen hundrelapper i frakt tilbake der du handla ifra..(på ebay.) privatkunde.

sorry oftopic :)

Ingen problemer å handle fra Ebay, du bruker heller ikke visa kortet til å betale men en betalingstjeneste som heter Paypal, dette er like sikkert som banken.

Det er som regel ikke problemer å handle fra Ebay, det er mange selgere som tilbyr forsikring på produktene sine, koster ikke stort mer enn ett par dollar, dukker ikke varene opp da, kan du ta det opp med Paypal å få pengene igjen.

Samme hvis du ikke mottar en vare du har bestillt og selger ikke kan dokumentere at varen er sendt, dette opplevde jeg selv nylig, bestillte en koffert lokk Leppe til ca 400,- da det gikk noen uker og den ikke dukket opp, tok jeg kontakt med Paypal og fikk alle pengene igjen.

Og man kan som regel stole på de som har solgt 1000 vis av ting og har 99-100% positiv feedback.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er mange av mine produkter de samme som selges av de fleste styling og tuning butikker her hjemme. For det andre så bestilles de fleste av mine varer direkte fra fabrikant.

Det betales moms på varene og gis full garanti fra selgers side. Man må gjerne synes dette er for dyrt! Men du kan jo prøve å få kjøpt dette via noen leverandører til denne prisen her i Norge!

Ja, prisene på nettsiden som snart er helt ferdig vil ha en del høyere priser. Bare det å få satt opp og designet siden koster 10 000,- i tillegg kommer avgifter for registrering, samt serverleie.

I tillegg skal det betales skatt!

Nå skjønner dere kanskje at dette er meget gode priser.

Nettsiden vil og inneholde en del stæsj til andre bilmerker.

I fremtiden kan du / dere som kommer med slike kommentarer holde dere for gode til dette og heller feie for egen dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra.

Så bare ikke Klausen tuning der :)

Har du fått opp sida di?

Hvilke priser har du på Xenon H1 til e30?

Kommer nok snart :) Siden er online, men ikke ferdig.

1500,- :)

Hvor mange K og W er de på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...