snes Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Trist journalist gitt. Får en følelse av at det er negativt å være bilinteresserte på Næs. Godt svart av herr Olestad ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Var nok litt arg han typen der ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Brukte rase rundt i en ascona b, tilhørte en kompis. Han feide over ei på tur gjennom innfjordstunellen mens jeg var sjåfør, ikke lett å holde øya på veien da nei ha ha ha Opplevde det samme da jeg var sjåfør, i en audi 80, glad jeg ikke kjørte inn i tunellveggen... Du slette tid nå kommer minnene frem, husker til og med sangen på stereon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 så lenge man ikke spiller fotball er man kjelltring. er fotballen som er kjeltringen mener nå jeg, går jo foran allt på tv. driiiit lei! fotball er jo bare syting og hårgele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 men jeg forstår ikke hva han mener med møkkabil egentlig.. har hatt mange biler.. men ingen har vert så pålitelige som bmw.. selv med hard kjøring på høye turtall er det bmw som fremstår som mest pålitelig hos meg.. de liker seg jo tillogmed på høye turtall,er jo der hestene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 høyt turtall..? humm,begge mine e30er spinner som faen på 1800- 2500 omdreininger hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 så lenge man ikke spiller fotball er man kjelltring.er fotballen som er kjeltringen mener nå jeg, går jo foran allt på tv. driiiit lei! fotball er jo bare syting og hårgele. Er drit lei fotball selv. Hadde man satset en brøkdel av pengene som går til diverse baner og anlegg for fotball i noen asfalterte plasser rundt omkring, beregnet for feks sladding og øving på vinterføre, ja til og med kanskje litt burning, så tror jeg det hadde blitt mindre av uønsket adferd i trafikken ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Gi barna bensin før sporten tar dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 men jeg forstår ikke hva han mener med møkkabil egentlig.. har hatt mange biler.. men ingen har vert så pålitelige som bmw.. selv med hard kjøring på høye turtall er det bmw som fremstår som mest pålitelig hos meg.. de liker seg jo tillogmed på høye turtall,er jo der hestene kommer Bloggen er skrevet for å provosere og få frem en diskusjon. Da bryr man seg(dessverre) ikke om fakta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 ja du sier noe han er vel misunnelig på alle feite bmwer som bare går og går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Fikk mail fra han nå, ble invitert til å starte egen blogg, får se hva jeg finner på. Sove på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hvis vedkommende journalist hadde skrevet at Lada er en møkkabil så hadde det sikkert blitt diskusjon på et eller annet Lada-forum også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Ja så klart, er man glad i bilen sin finner man seg ikke i sånt, uansett bilmerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Det skal i grunn en del til for å få det til å koke for meg, men et par av de siste innleggene i den bloggen.. GRRRR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Når diskusjonen først er om råning: Hva er egentlig greien med Wonderbaum?? Min erfaring er at de er stygg, stinker drit og tar utsynet når de henger i speilet. Hvorfor forgudes de av så mange andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå