Gå til innhold

BMW-Møkkabil??

knut_olestad
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Brukte rase rundt i en ascona b, tilhørte en kompis. Han feide over ei på tur gjennom innfjordstunellen mens jeg var sjåfør, ikke lett å holde øya på veien da nei ;) ha ha ha

Opplevde det samme da jeg var sjåfør, i en audi 80, glad jeg ikke kjørte inn i tunellveggen... :lol: Du slette tid nå kommer minnene frem, husker til og med sangen på stereon... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge man ikke spiller fotball er man kjelltring.

er fotballen som er kjeltringen mener nå jeg, går jo foran allt på tv. driiiit lei! fotball er jo bare syting og hårgele.

Er drit lei fotball selv.

Hadde man satset en brøkdel av pengene som går til diverse baner og anlegg for fotball i noen asfalterte plasser rundt omkring, beregnet for feks sladding og øving på vinterføre, ja til og med kanskje litt burning, så tror jeg det hadde blitt mindre av uønsket adferd i trafikken ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg forstår ikke hva han mener med møkkabil egentlig.. har hatt mange biler.. men ingen har vert så pålitelige som bmw.. selv med hard kjøring på høye turtall er det bmw som fremstår som mest pålitelig hos meg.. de liker seg jo tillogmed på høye turtall,er jo der hestene kommer :P

Bloggen er skrevet for å provosere og få frem en diskusjon. Da bryr man seg(dessverre) ikke om fakta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...