Bmw 3serie Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Skal kjøpe meg felger, kunne tenkt meg at noen hadde sendt noen linker på topicen om steder de selger helst i Bergen, pris og utseende. påforhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Er vel maaaasse felgforhandlere i bergensområdet... Kjøp m5felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Tror kanskje du kan få litt flere svar om du sier litt om hvilken type felger du ønsker og evt. dimensjon. Mye fint å velge mellom, men vanskelig å foreslå noe som kan falle i din smak om du ikke har noen eksempler;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Har iallefall funnet felgene jeg kunne tenkt meg fåes her: http://www.poleposition.no/felg_diverse.html Snakka med poleposition, ca 8000,- for 4 x 9x19 til E36/E46 uten dekk! det er nesten som jeg ejakulrer på meg selv!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 faen i helvette, det var i 8x17 jeg fikk til pris på...9,5x19 derimot, 9700,- for 4 stk :(:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 har slike felger i dim 8,5 og 10 *20" som kommer for salg snart men det er jo med 20 i innpress så det må jo valses en del for å få dem på en 3 serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Så bra ut di felgene der:) Selv synnes jeg M felger er pene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 har strøkne M3 felger i 8,5x18 med nye dekk jeg skrik ut om du vil kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå