Gå til innhold

E39 Defekt kupè vifte, bytte eller fixe?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sondre: hvor kjøpte du din/pris?

Ellers ser det ut til at denne delen er byttet før. Prod.dato på delen er 98, mens bilen er fra 96 :)

Jeg har kjøpt fra Schmiedmann de gangene jeg har måttet bytte, koster rundt 700,- tror jeg. Og den viftemotstanden er en helt vanlig feil, så at den allerede er byttet en gang er fult mulig. :wink:

Skrevet

Ellers ser det ut til at denne delen er byttet før. Prod.dato på delen er 98, mens bilen er fra 96 :)

Jeg har handlet fra Schmiedmann de gangene jeg har byttet, koster ca 700,- tror jeg.

Og dette er en helt vanlig feil på E39, så at den allerede kan ha vært byttet er fult mulig! :wink:

Skrevet

Jeg har handlet fra Schmiedmann de gangene jeg har byttet. Koster ca 700,- tror jeg.

Og dette er en helt vanlig feil på E39, så at den allerede har vært byttet en gang er helt klart fult mulig! :wink:

Skrevet

Jeg kjøpte hos Furubakken Bilverksted på Bekkestua - prisen var 690 + mva for delen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...