TJ Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Sondre: hvor kjøpte du din/pris?Ellers ser det ut til at denne delen er byttet før. Prod.dato på delen er 98, mens bilen er fra 96 Jeg har kjøpt fra Schmiedmann de gangene jeg har måttet bytte, koster rundt 700,- tror jeg. Og den viftemotstanden er en helt vanlig feil, så at den allerede er byttet en gang er fult mulig.
TJ Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Sondre: hvor kjøpte du din/pris?Ellers ser det ut til at denne delen er byttet før. Prod.dato på delen er 98, mens bilen er fra 96 Jeg har handlet fra Schmiedmann de gangene jeg har byttet, koster ca 700,- tror jeg. Og dette er en helt vanlig feil på E39, så at den allerede kan ha vært byttet er fult mulig!
TJ Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Sondre: hvor kjøpte du din/pris?Ellers ser det ut til at denne delen er byttet før. Prod.dato på delen er 98, mens bilen er fra 96 Jeg har handlet fra Schmiedmann de gangene jeg har byttet. Koster ca 700,- tror jeg. Og dette er en helt vanlig feil på E39, så at den allerede har vært byttet en gang er helt klart fult mulig!
sondre Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Sondre: hvor kjøpte du din/pris?Ellers ser det ut til at denne delen er byttet før. Prod.dato på delen er 98, mens bilen er fra 96 Jeg kjøpte hos Furubakken Bilverksted på Bekkestua - prisen var 690 + mva for delen.
Deep Dish Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Sluttrinnet får du kjøpt hos Schmiedmann. Varenr er:64116923204 Lett å skifte selv. Følg DIY jeg har laget: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=61468&highlight=viftemotstand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå