Gå til innhold

Noen som forstår hva TNT mener med dette?

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan forklare en dum trønder hva dette betyr?

Har fulgt med sporingen av koed pakken min og de 2 siste dagene har dette kommet opp:

17 Oct 2007 10:49 Norway Outer Area 1 Company Closed On Delivery Attempt

17 Oct 2007 10:46 Norway Outer Area 1 Held For Customer Pickup

16 Oct 2007 12:42 Norway Outer Area 1 Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems

Så sto det Exception på delivery status.

Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med sporingen av koed pakken min og de 2 siste dagene har dette kommet opp:

16 Oct 2007 12:42 Norway Outer Area 1 Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems

Er dette normalt?

Har fått noelunde det samme selv ja, oppgaven er nok sendt videre til posten, ta en tlf til de så får du sikkert ett sporingsnr du kan bruke hos posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette normalt?

Har fått noelunde det samme selv ja, oppgaven er nok sendt videre til posten, ta en tlf til de så får du sikkert ett sporingsnr du kan bruke hos posten.

Okey. Venter å se litt hva som skjer imorgen. Den dukker vel opp på døren min snart da vil jeg tro. Begynte å bli redd for at jeg først måtte hente pakken selv, så at de hadde prøvd å levere den uten at noen var hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig den er levert til posten. Da jeg bestilte en pakke fra statene, fulgte jeg også med på hva som sjedde og sånt. Den siste meldingen jeg fikk fra USPS var: Attempted Delivery Abroad. Slik sto det i et par dager uten at noe hadde skjedd. Eneste var at jeg fikk en følgeseddel i posten, men ingen hente beskrivelser. Etter et par dager drar jeg ned på posten for å høre om pakken, og der var den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner en post i tråden din.

Jeg bestilte en pakke ifra Koed, 2-3 dager siden. Hvor finner jeg denne sporingskoden? Vet ikke om pakken er sendt enda, da jeg bare har mottat en "Ordrebekræftelse" e-post. Har ikke hørt noe mer fra de.

Står den sporings koden i den e-mailen? Sorry, er ikke særlig flink med sånn online handel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil det mest sannsynlig komme en henteseddel i postkassen min da? Trodde Koed sine pakker ble levert på døren jeg?

Stort sett på døra ja. Men her har de vært på døra. Og ingen hjemme.

du bør ringe de om du vil ha pakken i rimelig tid. Ring helst allerede imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil det mest sannsynlig komme en henteseddel i postkassen min da? Trodde Koed sine pakker ble levert på døren jeg?

Stort sett på døra ja. Men her har de vært på døra. Og ingen hjemme.

du bør ringe de om du vil ha pakken i rimelig tid. Ring helst allerede imorgen.

Okey. får gjøre det og be min bror hente pakken for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig den er levert til posten. Da jeg bestilte en pakke fra statene, fulgte jeg også med på hva som sjedde og sånt. Den siste meldingen jeg fikk fra USPS var: Attempted Delivery Abroad. Slik sto det i et par dager uten at noe hadde skjedd. Eneste var at jeg fikk en følgeseddel i posten, men ingen hente beskrivelser. Etter et par dager drar jeg ned på posten for å høre om pakken, og der var den.

Pakker som er sendt med posten i andre land (deriblant usps) kan spores på www.posten.no der står jo litt mer info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...