Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bilen er en e36 318is. 1994 mod.

Bilen ble importert til norge av en importør for 7år siden, men bilen ble aldri solg, helt til firmaet gjikk konkurs, og forge eier kjøpte den tildig i år. Så bilen er første gangs registrert i norge i år.

den har eff,anl. Og noe styling. Blant annet div m-styling invendig.

Det står en pioneer cd-spiller og en pioneer monoblok på 800w som driver 2 10t eller 12t audiobanh subber. Rister bra :)

Lurer litt på hvilken styling er det som står på? hvilken front og bakfanger? og er det org sideskjørt? (mulig det er seidl sideskjørt)

Bilen har rulla nesten 196.000, men motor og girkasse har kun rulla 96.000 dette bytta BMW i tyskland.

Fikk også med helt ny seidl front og bakfanger (veldig store og solide!) som jeg skal selge, så vist noen har lyst på så er det bare å si ifra!

Bilder:

bildesuper.jpg

bilde7.jpg

bilde6.jpg

bilde5.jpg

bilde4.jpg

bilde3.jpg

bilde2.jpg

bilde1.jpg

Skrevet

Gratulerer med ny bil da og velkommen til bimmers :)

Vanskelig å sammenligne opel med bmw ja..hehe...

Bilen så veldig fin ut, meget pen farge. Daytona violet? er litt svak for slike farger...

Ang styling så er det vel org fanger med rieger leppe og m3 diffusor i bakfanger iallefall. Usikker ang sideskjørt og bakrutesenker. tror jeg ville beholdt den slik den er iallefall, men gjerne byttet til m-tech sidelister evt rieger sine uten emblem. Litt skeptisk til lyktene bak, men var ikke så verst sammen med denne fargen.

Skrevet

Tusen takk for det :D

har ikke helt peiling på hvilken farge det er, men godt mulig det er den. Ifølge forge eier var det kunn noen få biler som ble produsert i slik farge, og de ble kunn solgt i tyskland=)

Har tenkt litt på de baklyktene ja, men de passer liksom til bilen, selvom jeg egentlig er litt motstander mot slike lykter :P

Skal ialfall ikke mer styling på den, liker at bilen er litt clean=)

ang de listene, hvilken lister snakker vi om da? er ikke helt inne på dette bil greiene enda :wink:

Skrevet
Spesifiser "M-styling innvendig".. Ellers en fin bil! Få på M3 front! =)

Ser ut som om det står M på håndbrekket og girkula ;)

Veldig pen bil du har skaffet deg her! de BBS RX blir aldri feil på BMW :)

Skrevet

Tusen takk for alle komentarer! Ja, vurderer å fjerne m-merket bak, men synest rumpa blir så tom uten noe der...

Ah, der så jeg det ja... ;)

Men hva er det du har på pusserne foran?? Biltema-karbon?

Hehe, er sikkert biltema ja, doble karbon viskere. De skal av :wink:

Skrevet

Iallefall bytt ut merket med et nytt og orginalt et, men helst ingenting.. Men hva med en slik list på bakluken? E39M5 list. Da blir den ikke så "tom"

Jeg ville beholdt denne fangeren og leppen, særlig når det passer så bra sammen med lakk ol. "alle" har jo m-fanger. Ingen tvil om at denne er noe av det bedre(les sågodt som eneste fine alternativ) til e36, men fint med litt forandring også... :wink:

Skrevet

Fin bil :) Hadde nok byttet ut baklyktene og tatt av m emblemet bak. Ellers syns jeg ikke du trenger å gjør så mye med den utvendig :) Har tenkt å kjøpe den frontleppa der selv :) Den gjør originalfronten mye mer agressiv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...