Diesel power Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 ":1zf0mkcp]Før du vet ordet av det kommer den som åpen "lettvekts" suv med koppholdere til hele familien Artig bil sikkert! De har jo vært på markedet i lang tid, dog uten koppholdere, men ser ikke mangel på morrofaktor med disse heller jeg Tror ikke det ville blitt lettere å få disse ombygd for å gå igjennom norsk byråkrati og godkjent akkurat, men rått er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Det der er skumle saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Problemet med KTM'en var vel etter det jeg husker at de ikke ville lage diverse testekseplarer for kolisjonstesting osv. som er nødvendig for TÜV-godkjenning som jo igjen er godkjenningen Biltilsynet pleier å støtte seg på. Skal visst lage for få eksemplarer (600??) til at dette lønner seg.. En stund siden jeg leste dette, men mener det var grunnen. Den kjekke lille saken med vimpeler vel registrert som mobed eller lett motorsykkel? Enig i at noe slikt kunne vært gøy til og fra jobb, men i Bergen hadde nok været begrenset litt dessverre.. - Hadde minst trengt snorkel i går ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
king of the road Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 artig men stygg liten sak:D drit kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå