BoSJo Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Veiva er lik om du vrir den tusen runder,er den på merket så er den på merket Ja nu har jeg kjikket litt på denne tråden en stund, er ikke mekaniker men kan da på ingen måter se hvad det har å si at du har drejet veiven 1-3-5 eller flere omgange, kan da ikke ha noe å si i det hele tat. Stemplet vil altid vere i samme position uanset hvor mange gange du drejer veiven, sålenge den er på merket. Er det ikke logisk? jeg ser hvertfall ikke noe annen logisk mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 En runde på veiv utgjør to runder på kam. Derfor er det kammen som kan stå 180 grader feil, og ikke veiv. Veiva går en runde pr. rpm. uansett. Ække værre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 En runde på veiv utgjør to runder på kam.Derfor er det kammen som kan stå 180 grader feil, og ikke veiv. Veiva går en runde pr. rpm. uansett. Ække værre enn det. Han har jo skrevet at både veiv og kammen er på merkene,hvordan kan kammen stå 180 gr feil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 det med at veiva kan stå feil selv om den er på merket har ne enkel forklaring veiv går 2 runder per 1 runde på kamm, fordeler går og en runde per 2 runder veiv kan teoretisk sett vri veiva så mye man vill ja bare dne er på merket sitt, men fordeleren som er koplet på veiva utenom reggreima blir feil, en runde på veiva er 180grader på fordeleren, men har konstatert at alt er riktig der. bilen starter uten ulyder men nekter å holde seg i gang men med bånn gass så holder dne seg akkurat i gang ingen ulyder da, hadde av toppdekselet, og iden annledning så fikk jeg ødelagt et av veivhusvent rørene, ble litt sånn jalla reparert, kan dette være grunnen til problemene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost Criminal Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 når du vrei dette rundt hvis du merket at det stoppet brått et sted har du bøyd ventiler. å sånn det høres ut på denne tråden er det nesten ikke mulig at alle ventilene er rette...lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Helt vanvittig nesten så jeg begynte å lure selv nå,he-he... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 hmmmm, jamen uanset hvor mye man har drejet noe av dette rundt, så vil det jo aldrig kunne bøje ventiler når det står på merkerne. Hvis det kan det, så må jeg ha min logiske sans til lege for da er der da noe helt gærli med den Fordeler kan stå feil, det skjønner jeg....men ikke ventil bøj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 mortoren starter, og går, men ikke orfdentlig (fusker ikke, får bare ikke turtall) men er ingen ulyder av noe slag, så er vell umulig at en ventil er skakk da? håper det bare er veivhusventilasjonen som ikke er tett jeg skal bytte til slanger imorra så får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Mulig du har bommet med en tann på innstilliingene også,da får du de symtomene der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Mulig du har bommet med en tann på innstilliingene også,da får du de symtomene der.... får demontere litt igjen da å se, men skal bytte slangene først alikevell så jeg ikke gjør noe unødvenig evnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 har nå sjekket ne gang til var jaggu en tann feil, fått fikset det, men er fortsatt nestne helt lik, bittelitt bedre, dvs jeg får litt høyere turtall nå men fortsatt ikke bra. alt fungerte fint før reggreim og toppdeksel demontering. har en film og, ryker som hellvete nå da, så må nesten være noe feil med bensin eller luft saab'n røyk og som hellvete og var rar helt til den ble justert og byttet chokesystem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå