Haug530D Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Lurer på om jeg har automatisk nivåregulering på lyktene på bilen min jeg, når jeg starter den går lyktene opp før de går ned igjen, noen som vet? er på E39'n. Har ikke Xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Det har du nok ikke. Grunnen til at dem beveger seg opp og ned er for at dem ikke skal "sette" seg. Ganske genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Ja har Xeon lys på min orginalt hella lykter der dem oxo går opp å ned når jeg setter på lysa. Er ikke helt sikker om det er nivåregulering men skulle tro det siden det er orginalt og det står org hella på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Har du knapp til justering inni bilen? Viss ikkje er det vel ganske sannsynleg at du har automatisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Nei har ikke no knapp inn i bilen,så da har jeg vel automatisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Har du knapp til justering inni bilen? Viss ikkje er det vel ganske sannsynleg at du har automatisk... Henger meg på denne jeg. Men er fortsatt en funksjon som skal forhindre at det står seg ihjel. Var sånn på min med manuell justering (rullehjul inne) av lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Mine går også opp og ned når jeg starter bilen.. men jeg har rullehjul inne i bilen så jeg kan stille de inn selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Men det er vel manuel regulering angående laste evnen Wildbill? xeon krever vel automatisk noe du kansje har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jeg har xenon og kan ikke justere de manuelt... De justerer seg vel automatisk etter hvor mye last osv??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jo jeg har sånn rullehjul jeg også, men tenkte kanskje det var en mulighet for at det var lagt klart i tilfelle man ville hatt Xenon på bilen. Men hva må man ha hvis man skal bygge om til Xenon? Lykter, Ballaster og føler på bakaksel, noe mer? noen som har gjort dette? Ser at Motortechnik selger oppgraderingspakker men de er litt dyre, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe lyktene hos Koed eller noe sånn å få tak i resten brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jeg har xenon og kan ikke justere de manuelt...De justerer seg vel automatisk etter hvor mye last osv??? Xenon skal IKKE kunne justeres manuelt. Kun automatisk der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå