Gå til innhold

e34 525ia


jon///M
 Share

Anbefalte innlegg

er vel på tide at jeg årner en liten tråd om bilen min her.

kjøpte en 525ia e34 sommern 06, etter dette er det da blitt en del oppgraderinger.

-kjøpte nye vinterdekk (nokian hakkapeliitta 5),

-nye sommer felger(rondell d58 med 235.40.18 framme og 265.35.18 bak),

-steroen måtte oppgraderes så her ble det 2stk jbl p1222 subber og RF 10001db monoblokk med 1F kondensator og pioneer spiller med sound aucustic høytalere.,

-en masse slitedeler ble skiftet ut (så å si alt i forstillinga) foringer-stag-radiator-div,

-senk måtte til så det ble handlet in lowtec fjerer 60-40senk og bilstein sprint dempere.

-luftfiltret måtte vike for et såkalt power filter.

-den fikk nye lykter, hella sorte de lykter samt sorte tåkelys og blinklys forran og på siden. lakkerte selv blinklysene bak.

-rieger infinity leppa ble kjøpt og montert + rieger tak forlenger ble kjøpt mn er ennå ikke montert.

-sorte nyrer og sort emblem på panser og sort stripe i frontruta.

-fant en dag ut at bakpotta var rusta opp litt grovere eksos ble kjøpt inn og montert

holder på å få montert shadowline lister, ikke færdi, ting tar tid!!

på leting etter sort skinn interiør helst m5 gjerne for kun 4 pers

blir vell også nye bremser på den i vinter, vurderer black diamond skiver

den skall også opplakkeres etter hvert i samme farge, lakken er slitt og har fått noen rust flekker og bulker jeg vil ta.

http://img530.imageshack.us/img530/3483 ... 008ti6.jpg

http://img138.imageshack.us/img138/4587 ... 013fx8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strøken kan foresten diskuteres. har noen stygge bulker her og der mn ikke noe som ikke kan fikses. litt utenpå rust nederst på framskjermene også! og klarlakken har flasset av på fram skjermen. mn dette skal fikses i vinter da jeg er strax færdig som lærling, da blir det litt mere penger å bruke på bilen. blir vell lakket opp i samme farge da jeg liker diamant svart metallic ganske godt. vil også prøve å senke 2 cm til fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har heldivis engen arb bil som jeg ev kan bruke og 4hjuling med skilt på så jeg kommer meg dit jeg vil på vintern mens bmwen pusses på.

M seter SKAL på. passer ikke inn å ha stift sportsunderstell når man sitter som i en "240" hehe, altså sofa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...