Gå til innhold

Tråden om min bil: '02 BMW 520iA AC Schnitzer

caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva slags innpress er det på hjula dine? subber det noe? hvor mye senk har du sånn ca?dekk dimm?

Foran er det 8,5x19" (ET10) med 235/35-19" og bak er det 9,5x19" (ET17) med 275/30-19". Vet ikke eksakt hvor mye den er senket, men det er ca. 70mm foran og 50mm bak.

Det subbet litt bak, men fikk Marius hos Valsespesialisten til å "dra" litt i bakskjermene, og da ble det bra. Brettet opp kanten kan på innerskjermen + dro skjermen ca. 0,5 cm ut. Det ser helt originalt ut, og det var en forutsetning.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg M5 front med ACS oppgraderingene, men det koster flesk :S

Har også tenkt litt på høyglanspolert shadowline listverk rundt rutene... noen formeninger om det? :)

Jeg synes høyglans shadowline er meget pent (har det på min touring). Det blir en fin kontrast til fargen på resten av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har sakt d før... Men stili bil du har, når vinteren en over kommer jeg til å angre att min E39 ble solgt. 3serie e ikkje like kult da :wink: hehe

Synd vi ikke fikk tatt noen bilder sammen, før bilen havnet i alta.

Da slår du til å kjøper min, hehe ;)

Synd du solgte 5'ern din, den var strøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes høyglans shadowline er meget pent (har det på min touring). Det blir en fin kontrast til fargen på resten av bilen.

Det samme har jeg tenkt, tror det kunne blitt pent. Det koster jo en del da; GS Bildeler skulle ha 12.000,- for komplett listverk (rundt vinduene). Noen som vet hvor man kan få det litt billigere? Det MÅ være originaldeler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du hørt med Geir Magne? kansje han ordne deg kansje en fin pris

Får ta å gjøre det, det skader ikke å spørre :)

Det hadde vært aller kjekkest om de kunne ha ordnet meg en fin pris på en stk. E92... ;) Har sykt lyst på det karroseriet, ser mye potensiale i det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...