320it Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Skal ha inn 6,5" eller 6" høytalere inn i kickpanelene. Noen som har skjært i dem? Noe spesielt man bør tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 I hva bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Sikkert en E36 siden nicket han er 320iE36 Jeg har pleid å montere 6.5"ere på utsiden av kickpanelet. Må nok kappe bittelitt i metallet også hvis korgen på elementet er stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Sikkert en E36 siden nicket han er 320iE36 Jeg har pleid å montere 6.5"ere på utsiden av kickpanelet. Må nok kappe bittelitt i metallet også hvis korgen på elementet er stor. e36 ja. kan du forklare nærmere hva du mener med å montere de på utsiden av kickpanelet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Bare å kappe bort "grillen" og sage ut et akkurat stort nok hull til elementet. Men det innebærer å bruke medfølgende grill. Høyttaleren vil stå på utsiden av kickpanelet i steden for bak. Altså ikke lenger usynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 jaha? du skrudde altså høytaleren rett i det plast dekselet foran kickpanelene? hørtes litt rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 monterte du med distansering? hvordan gjorde du det på førersiden? har jo den helvetes panseråpneren der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Vel. Kickpanelene ER plastikkdekslene. Altså..... Jeg kappa ut det originale gitteret som er foran den originale høyttaleren og skrudde den nye høyttaleren utpå. Brukte ikke distansering. Og det går fint mtp. panseråpneren. Den går akkurat klar av åpneren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 du skrudde altså høytaleren i det tynne plastdekselet? sitter den fast da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja og ja. Du kan jo bruke noen lange skruer som går gjennom plastikken og metallet. Da sitter det SKIKKELIG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 rister ikke noe jævlig i det kickpanelet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 kan ikke helt skjønne hvordan du får det til å sitt i det tynne plastgreiene... det må jo riste som faen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 HBer er noen bilder jeg fant her inne på bimmers i forskjellige tråder... Håper det er greit jeg bruker disse... Her er noen bilder av dette hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 det står jo i spenn.. så rister nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå