Gå til innhold

Hvem har den sprekeste bilen på bimmers.no?


Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 622
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har vel mye og si det. Hva koster slik supra motor? Må rette på meg selv. Tenkte på RB25DET den som står i GTS-T og ikke GTR.

Supran har jo helt vanvittig lyd! har ikke hørt noen bmw som kan måle seg på lyd enda.. Bortsett fra V10eren

Jeg pleier å få en kommentar eller 2 på lyden i min bil :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banne i kirka? Pfft.. syns det er tøft å kombinere gromdeler fra forskjellige produsenter jeg.. enten det er motorer eller karosserier som kommer fra BMW, så er det moro! Alt uvanlig er moro!

Lyden i Supraen minner vel egentlig veldig lik lyden i Skyline? Begge R6 med turbo. Tøff lyd i begge. Høres virkelig sinna ut, og er ikke noe man får til med effektanlegg på en 318i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he hvor mange av svarene hadde klart en løgndektektor test,men vi med orginal motor blir jo litt misunnelige.Får håpe lotto tallene kan gi meg en m5 snart.

Hva er det som er løgn? Det er nesten ingen her som har presentert optimistiske tall på egne kjøretøy, og ingen har interesse av å bløffe om andres kjøretøy. Helge Vik sin VET jo alle at går bra. Det er ikke noe å bløffe om.

At E-30 big har kjørt 11-tider på quartermilen med V12 twin turbo (850CSi-motor) er det vel heller ikke så mange som tviler på... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye som påvirker lyden fra motoren. lyden i amerikanske V8'ere er jo pga veivutforming (tenningsrekkefølge) og kan ikke sammenlignes med f.eks BMW's 8'er, selv om jeg liker den lyden og. ;)

tror ikke jeg ranger så høyt i denne lista, selv om jeg en gang river i komp. da blir vel 0-100 5,2 sek med auto kassa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...