Gå til innhold

Hvem har den sprekeste bilen på bimmers.no?


Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

Hvem har den sprekeste bilen på forumet? Mener ikke hvem som har bilen med best understell, hvem som er den beste føreren osv. Vil bare vite hvem som har den sprekeste bilen (0 - 100 km/t).

Er jo folk med e46 m3 her, og den skilter med 5,2 sec uten mods. Noen kjappere? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 622
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min E46 318d Touring plasserer seg nok som en klar jumbo med 10,6 sekunder... alle 0-100 Km/t tider som er like bra eller bedre er fort nok... :wink:

Tror nok du havner over meg på lista :)

Min slitne 520i E28 med straks 300K på telleren sliter med å komme under 12 sekunder ;)

Men for å få det sagt, jeg hadde en gang en (host) Opel Rekord 2.1 diesel (ja jeg skammer meg), den målte jeg fra 0-80 på 26 sekunder..

Den toppa 110 på en god dag.. men de dagene var det ikke mange av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har den sprekeste bilen på forumet? Mener ikke hvem som har bilen med best understell, hvem som er den beste føreren osv. Vil bare vite hvem som har den sprekeste bilen (0 - 100 km/t).

Er jo folk med e46 m3 her, og den skilter med 5,2 sec uten mods. Noen kjappere? :P

Interresant tråd :)

Hvem har flest hestekrefter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må vel bli han med twinturbo v12`ern? rundt 800 hk tror jeg om jeg ikke tar feil..?

Fredrik, vært morsommt å høre ditt syn på den kreasjonen av en motor / mods..! =)

jeg er sikker på at jeg så den motoren til salgs et eller annet sted, prøvd å finne tilbake men hmm .. noen som har sett det samme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...