terpe Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Noen som har vært ute med dette? Skal sette på en festebrakett til GPS og da må denne ut, men hvordan? Har tatt av frontdekselet og spilleren, men får ikke trekt ut luftspjeldene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 er det virkelig ingen som har tatt ut dette, trodde det bare var å dra driten ut, men? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Vet egentlig ikke hvordan den korrekte måten å få den ut på er. Men ejg har hatt den ute flere ganger. Jeg skrur ut de to skruene nederst. Så vipper jeg den oppover. Altså bøyer nedre delen ut og opp. Tror jeg knakk et feste første gang jeg hadde den ute. Men henger veldig godt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Vet egentlig ikke hvordan den korrekte måten å få den ut på er. Men ejg har hatt den ute flere ganger. Jeg skrur ut de to skruene nederst. Så vipper jeg den oppover. Altså bøyer nedre delen ut og opp. Tror jeg knakk et feste første gang jeg hadde den ute. Men henger veldig godt uansett. Takk for den, var bare usikker på om det var flere skruer der, men da er det vel bare å ta i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 nei er ingen flere skruer, press den opp og dra ut, muli det er lettere visst du bruker noe å bende me på undersiden, tok min ut i vinter å det gikk helt fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå