Kjennern Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Har et akkutt problem varme vifta slutta å gå, helt dødt. Mistenker sikringen men kan pokker ikke finne den.. sikkert jeg som er blind, n00b whatever... Kan noen gi meg en peke pinne på hvor sikring nr 75/76 er? Står listet opp på sikrings skjema foran men kan ikke finne dem der i det hele tatt. Boka mi er på tysk så mulig jeg tar helt feil. Den het Heizungsgebläse Sich nr: 76 Dette haster litt da det er bikkje kaldt uten varme i bilen
Toro Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Den som leter finner 2 til med samme problem.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=62844 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=62887
TJ Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Hehe. Har jo nesten vært et rush her inne i det siste med problemer ang kupevifta. Men som Toro viser til, så lønner det seg å sjekke viftemotstanden først. Mest sannsynlig den som har tatt kvelden...
Kjennern Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 jaja så bil kyndig som jeg er så ender detta opp på verksted. Fant ikke sikring eller motstand. Får heller kle på meg vinter uniformen når jeg skal ut å kjøre Kan jo høre på lyden fra 6ern i steden
Toro Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Sjekka du den DIY som var lagt ut i en av trådene? Står ganske greit forklart hvor motstanden er der.. Her er`n.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... temotstand
Kjennern Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 Ja fant en lik DIY på et annet forum, får vel ta en tur innom GS imorgen tenker jeg. Så håper jeg det er den som er feilen. Virket jo veldig greit å bytte den selv.
Hanzo/// Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 VEGARD ULLVANG SUPERUNDERØY! Ett must om du kjører e39. neida, men i det siste så har viften min begynt og hoste også. Jeg får bare varme fra fontruten ( den øverste bryteren) og så kjøler det fra de andre. er dette normalt? eller bør jeg ta den på service?
Kjennern Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 Da er del 64 11 6 929 486/motsand bestilt på GS så får jeg prøve å bytte den i kveld
caaatooo Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Virker som at "alle" E39 eiere sliter med dette. Jeg bytta viftemotstanden på min for en knapp måned siden
Hanzo/// Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 ja vi som eier e39 for søke om erstattning hos bmw norge.... Men for nå så ligger det en gul vest og vegard ullvang superundertøy i bagasjen!
BRIO Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Viftemotstanden er vel et problem på alle biler. Jeg byttet på de to bilene jeg hadde før BMWen. (Mercedes og Saab) Min far og min svoger byttet i denne perioden på sine Mazdaer. Jeg har ikke byttet på min kjære e39 enda
Kjennern Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 Da var delen bytta og alt OK Og jeg klarte nesten å gjør det selv he he, fikk hjelp av en kompis til å sette den inn. Men nå er alt OK, deilig å varmt i bilen igjen. Gruer meg til den gangen den ryker midt på fjellet hehe, det kan bli en spenstig opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå