Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Haha:P der fikk du med noen bilder av meg i aksjon oxo:P hehe... og et lite snikfoto av e30en min:O må ikke legge ut for mange bilder av den, før jeg bestemmer meg for å lage en tråd om den!;) hehe..:P

///Chris Skrevet: Søn Jul 12, 2009 15:17 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

polyforinger er det powerflex?

polyurethan foringer leveres fra forskjellige leverandører, han har AKG motorsport polyurethan foringer til opphenget av bakstillinga hvertfall;) men vet ikke om d er powerflex han har bestilt til resten.

Skrevet

Se det ja.. Så du har fått den typiske e36 sykdommen.. Morro å se at du får fikset det igjen..

Overasket ovar at du ikke polerte opp bakstillingen når du først hadde den nede.. :D

Skrevet
Haha:P der fikk du med noen bilder av meg i aksjon oxo:P hehe... og et lite snikfoto av e30en min:O må ikke legge ut for mange bilder av den, før jeg bestemmer meg for å lage en tråd om den!;) hehe..:P
///Chris Skrevet: Søn Jul 12, 2009 15:17 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

polyforinger er det powerflex?

polyurethan foringer leveres fra forskjellige leverandører, han har AKG motorsport polyurethan foringer til opphenget av bakstillinga hvertfall;) men vet ikke om d er powerflex han har bestilt til resten.

ja, tenkte å redigere det vekk! men ble ikke noe... hehe :-P

Se det ja.. Så du har fått den typiske e36 sykdommen.. Morro å se at du får fikset det igjen..

Overasket ovar at du ikke polerte opp bakstillingen når du først hadde den nede.. :D

ja, heia for den :-)

hehe... vurderte det, men ble ikke noe... klokka var 2 på natta når vi begynte å montere, så det ble ikke noe :-P hehe

digg med masse nye foringer :D

ja, det er helt sikkert :-)

Skrevet

Digg at du fikk fixa bilen din.....gjorde samme jobben for et års tid siden, så kjente igjen "frustrasjonen" din der man ikke vet hvor man skal begynne :P Alltid kjipt med SFD desverre.

Pen bil, keep ut the good work :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...