Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha:P der fikk du med noen bilder av meg i aksjon oxo:P hehe... og et lite snikfoto av e30en min:O må ikke legge ut for mange bilder av den, før jeg bestemmer meg for å lage en tråd om den!;) hehe..:P

///Chris Skrevet: Søn Jul 12, 2009 15:17 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

polyforinger er det powerflex?

polyurethan foringer leveres fra forskjellige leverandører, han har AKG motorsport polyurethan foringer til opphenget av bakstillinga hvertfall;) men vet ikke om d er powerflex han har bestilt til resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:P der fikk du med noen bilder av meg i aksjon oxo:P hehe... og et lite snikfoto av e30en min:O må ikke legge ut for mange bilder av den, før jeg bestemmer meg for å lage en tråd om den!;) hehe..:P
///Chris Skrevet: Søn Jul 12, 2009 15:17 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

polyforinger er det powerflex?

polyurethan foringer leveres fra forskjellige leverandører, han har AKG motorsport polyurethan foringer til opphenget av bakstillinga hvertfall;) men vet ikke om d er powerflex han har bestilt til resten.

ja, tenkte å redigere det vekk! men ble ikke noe... hehe :-P

Se det ja.. Så du har fått den typiske e36 sykdommen.. Morro å se at du får fikset det igjen..

Overasket ovar at du ikke polerte opp bakstillingen når du først hadde den nede.. :D

ja, heia for den :-)

hehe... vurderte det, men ble ikke noe... klokka var 2 på natta når vi begynte å montere, så det ble ikke noe :-P hehe

digg med masse nye foringer :D

ja, det er helt sikkert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg at du fikk fixa bilen din.....gjorde samme jobben for et års tid siden, så kjente igjen "frustrasjonen" din der man ikke vet hvor man skal begynne :P Alltid kjipt med SFD desverre.

Pen bil, keep ut the good work :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...