Christopher Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Mobilbilder weeee! Så er bilen polert nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Se her ja! Kommer seg det kommer seg Ser ut som det ble bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 ja, ble riktig så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 har også bestilt polyforinger til svingarmene bak nå tenkte å bytte de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 digg med masse nye foringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 polyforinger er det powerflex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 polyforinger er det powerflex? Kan være.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Haha:P der fikk du med noen bilder av meg i aksjon oxo:P hehe... og et lite snikfoto av e30en min:O må ikke legge ut for mange bilder av den, før jeg bestemmer meg for å lage en tråd om den! hehe.. ///Chris Skrevet: Søn Jul 12, 2009 15:17 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- polyforinger er det powerflex? polyurethan foringer leveres fra forskjellige leverandører, han har AKG motorsport polyurethan foringer til opphenget av bakstillinga hvertfall;) men vet ikke om d er powerflex han har bestilt til resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Se det ja.. Så du har fått den typiske e36 sykdommen.. Morro å se at du får fikset det igjen.. Overasket ovar at du ikke polerte opp bakstillingen når du først hadde den nede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Ser bra ut dette sondre. Hvorfor vuderer du og selge den? Gratis med 2500 OT innlegg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Haha:P der fikk du med noen bilder av meg i aksjon oxo:P hehe... og et lite snikfoto av e30en min:O må ikke legge ut for mange bilder av den, før jeg bestemmer meg for å lage en tråd om den! hehe..///Chris Skrevet: Søn Jul 12, 2009 15:17 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- polyforinger er det powerflex? polyurethan foringer leveres fra forskjellige leverandører, han har AKG motorsport polyurethan foringer til opphenget av bakstillinga hvertfall;) men vet ikke om d er powerflex han har bestilt til resten. ja, tenkte å redigere det vekk! men ble ikke noe... hehe Se det ja.. Så du har fått den typiske e36 sykdommen.. Morro å se at du får fikset det igjen..Overasket ovar at du ikke polerte opp bakstillingen når du først hadde den nede.. ja, heia for den hehe... vurderte det, men ble ikke noe... klokka var 2 på natta når vi begynte å montere, så det ble ikke noe hehe digg med masse nye foringer ja, det er helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Bra at du fikk fikset bilen igjen, Mysild, var en god følelse, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 UTEN TVIL!! hehe... men nå merker jeg at bakdekkene trenger en liten avbalansering ^^ hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Digg at du fikk fixa bilen din.....gjorde samme jobben for et års tid siden, så kjente igjen "frustrasjonen" din der man ikke vet hvor man skal begynne Alltid kjipt med SFD desverre. Pen bil, keep ut the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå