vetu03 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Vegard trenger ikke jekk.. Han har jo 200 forskalingslemmer han kjører bilen opp på.. Vegard er dessuten ferdig under bilen.. Han skal snart fikse toppakningen sin han, for det skulle vi egentlig ha gjort i fjor.. Hehe, joda!! Men er litt tungvint bare for å ta en liten tur under.. hehe, brukte litt tid på å bære fram de og stable de. Men funket jo. Greit å ha en jekk som kan løfte høyt hvis man skal ha den på bukker og gjøre noe og ikke dekkene kan være på. Hehe, tja nesten ferdig hvertfall! Har noen småting til men det får jeg ta en annen gang. Ja, den topppakningen ja!! Tror nesten de blir utsatt til neste vinter jeg.. Har jaggu ikke råd til å porte den og sånn tror jeg.. Så mye anna jeg må fikse. Var litt usikker på den en stund, men funker jo bra ikke noe problem med noe egentlig.. Men skal jo porte den og sånn og er greit å bytte den og da... Ingenting er som en ny en;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Hvor stor diameter er det på bmw emblemene dine på panser og bakluke? Er det like stor diameter som på E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 ja, vil jo tro det... du får gå inn på www.gsbildeler.no og sjekke målene til emblemene står der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 sjekket det for deg... begger er 82mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Snufs..*Tørketårerog følesegbedre etterslemkommentarfradummann* lol! haha... du vet at jeg bare tullet Men Mysild hvordan kan du finne på å tulle i en så seriøs tråd som dette, som til nå har vært helt clean for avsporinger og OT prat Ble skuffa nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Men Mysild hvordan kan du finne på å tulle i en så seriøs tråd som dette, som til nå har vært helt clean for avsporinger og OT prat Ble skuffa nå altså hjalp lite på det når du også stakk innom hehe... dette er verdens mest seriøse tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Ja, hvertfall den mest seriøse på bimmers! Men ja.. Fått på vinterdekkene nå da? Kommer det noe vinterbilder, eller har du kanskje fortsatt ikke sett snø i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 hahah nope, ikke vinterdekk enda hehe... snø? er er det 10 grader og regn så snø i november/desember, men det forsvant fort... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Noen nær-fremtids planer for bilen da sondre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Noen nær-fremtids planer for bilen da sondre? lakkering av felger, grillramme, bytte til m-tech stabstag kanksje, muligens e30 m3 bærearmer... nye fjærer muligens.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Pen E36 dette her, kler hvite felger utrolig godt Hva hjelper E30 M3 bærearmer for (Foran eller bak?)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 takk takk de er litt stivere enn e36, og de jeg skal kjøpe er i aluminium i tillegg, så de blir lettere hehe... foran btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Heldig du er jo nesten ingenting du må bytte.. Selv har jeg lagt interiørplanene på hylla for ett år.. Ble plutselig enormt mye "vedlikeholdskostnader".. Ny dekk til 12000, ny leppe 3000, vinge 2000, tåkelys 1000, spacere 1500... Så sier seg selv at jeg ikke kommer til å komme så mye lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 heheh... men nå er jeg student med inntekt på 100 i året, derav 15000 går i forsikringer, 24000 i boutgifter, pluss sikkert like mye i matpenger... da sier det seg selv at det ikke er mye penger igjen til bensin og stasj menne, vinge? uuc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 nei Infinity.. LoL det var kødd ass.. Selvfølgelig UUC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå