Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

Vegard trenger ikke jekk.. Han har jo 200 forskalingslemmer han kjører bilen opp på.. :P

Vegard er dessuten ferdig under bilen.. Han skal snart fikse toppakningen sin han, for det skulle vi egentlig ha gjort i fjor..

Hehe, joda!! Men er litt tungvint bare for å ta en liten tur under.. hehe, brukte litt tid på å bære fram de og stable de. Men funket jo.

Greit å ha en jekk som kan løfte høyt hvis man skal ha den på bukker og gjøre noe og ikke dekkene kan være på.

Hehe, tja nesten ferdig hvertfall! Har noen småting til men det får jeg ta en annen gang.

Ja, den topppakningen ja!! Tror nesten de blir utsatt til neste vinter jeg.. Har jaggu ikke råd til å porte den og sånn tror jeg.. Så mye anna jeg må fikse.

Var litt usikker på den en stund, men funker jo bra ikke noe problem med noe egentlig.. Men skal jo porte den og sånn og er greit å bytte den og da... Ingenting er som en ny en;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snufs..

*Tørketårerog følesegbedre etterslemkommentarfradummann*

:P

lol! haha... du vet at jeg bare tullet ;-)

Men Mysild hvordan kan du finne på å tulle i en så seriøs tråd som dette, som til nå har vært helt clean for avsporinger og OT prat :D

Ble skuffa nå altså :P

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Mysild hvordan kan du finne på å tulle i en så seriøs tråd som dette, som til nå har vært helt clean for avsporinger og OT prat :D

Ble skuffa nå altså :P

:lol:

hjalp lite på det når du også stakk innom :-P hehe...

dette er verdens mest seriøse tråd :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Heldig du er jo nesten ingenting du må bytte.. Selv har jeg lagt interiørplanene på hylla for ett år.. Ble plutselig enormt mye "vedlikeholdskostnader"..

Ny dekk til 12000, ny leppe 3000, vinge 2000, tåkelys 1000, spacere 1500...

Så sier seg selv at jeg ikke kommer til å komme så mye lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh... men nå er jeg student med inntekt på 100 i året, derav 15000 går i forsikringer, 24000 i boutgifter, pluss sikkert like mye i matpenger... da sier det seg selv at det ikke er mye penger igjen til bensin og stasj :-s

menne, vinge? uuc? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...