///Mysild Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 ikke dumt... kjipt med treet da 60 senk er tøft, men jeg bunner demperene hele tia... så jeg må ha nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Er dem utslitt? Litt redd for at dem er for lange... har org. dempere på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 utslitt ja, men det skal ikke så mye til å bunne den... så du må nok kjøpe noen kortere etterhvert jeg har apex dempere og fjærer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Får se hvordan det blir montert. Blir de for lange har jeg jo ikke noe valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 hehe... de funker... men når du får litt folk i bilen, er det ikke mye å gå på hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Hehe, ok Er på vei fra GS nå, så ikke så lenge til jeg får testa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 jepp..... må snart få kjøpt meg noen bilstein dempere jeg... begynner å gynge godt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Ikke bra det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 ja, da var xenon lys bestillt til bilen 8000k til grøft, og 6000k til nær og fjernlys blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Hvorfor ikke samme farge på begge delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 fordi 6000k gir et mye bedre lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 KELVIN (K-verdier) En periode var det veldig "in" å ha høyest mulig K-verdi fordi dette gir det blåeste lyset. Noen trodde at man da også fikk bedre lys med høyere K-verdi, men dette medfører ikke riktighet. Tester viser at det beste lyset til variert bruk får man ved fargetemperatur 5-6000 K. Dette er den fargetemperaturen de fleste bilmerker leverer med originale xenon-lys. Vi har derfor også valgt å lagerføre 5000 K som dermed skiller seg minst ut fra biler med original xenon. http://www.xenon-lys.no/hvaer.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Ja nettopp.. Hvorfor har du ikke 6000k i grøftelysene også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Akkurat det jeg også lurer på! Dessuten er jo AE-ringene dine gule og ikke hvite/blå slik jeg hadde. Kan ikke påstå at det er fordi de skal matche tåkelysene heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 frode: fordi de lyser rett i bakken, så det er jo ett fett skal matche ad|os: spis dine ord! LOL.... gule ringer! ha! ja, fytti katta... knall gule! dette er GULE ringer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå