Olelink Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 HVa skjer med OK a? Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Rart at tråden her blir lang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 øy! haha... doktorsnurr må bare få litt postes haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Sier du liksom...lol.. verste posthora her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Men men.. Over til noe mer alvorlig. Ok? Fått byttet bærearmen i dag? Hvordan ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Sier du liksom...lol.. verste posthora her inne haha snurre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 bærearm byttet nå ble det saker hehe... men må pusse rust i hjulbuer og på døra da det har kommet litt der osm har reagert... må også ha ny grillramme (noe jeg visste) så jeg drøyer lakking av felger og bil til i juni, da jeg har bedre tid... så jeg stikker nok bort på concoursen med "halv" bil... fått skinn til dørtrekket i dag da... så fint ut og "nesten" orginalt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Bilen er nesten nylakkert, og rusta biter seg allerede på? Og dem sier Mercedes ruster mye.. Pen E36 btw, du har gjort de riktige tingene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Bilen er nesten nylakkert, og rusta biter seg allerede på?Og dem sier Mercedes ruster mye.. Pen E36 btw, du har gjort de riktige tingene! ja, var noe som kom fra undersiden av døra, og det i hjulbuen var bare dårlig grunnarbeid av lakkerer... men men... får det vel fikset billig/gratis, så bør jo gå fint... breitbau har jo også hatt problemer med sin lakkering, så jeg er jo ikke alene hehe takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Sier du liksom...lol.. verste posthora her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Forskjellen er at min lakk flasset pga dårlig grunnarbeid.. Din lakk bobler pga rust.. Den døra, er ikke verdt å fikse noe på, da kan du ikke vente noe annet enn at det er tilbake igjen etter 2-3 år. Har det først begynt i falsen på platene der, er det ikke veldig lett å fjerne det permanent igjen.. Da er det for sent.. Jeg ville hvertfall byttet dør.. Det gjorde jeg.. Finn deg en rustfri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Forskjellen er at min lakk flasset pga dårlig grunnarbeid.. Din lakk bobler pga rust.. Den døra, er ikke verdt å fikse noe på, da kan du ikke vente noe annet enn at det er tilbake igjen etter 2-3 år. Har det først begynt i falsen på platene der, er det ikke veldig lett å fjerne det permanent igjen.. Da er det for sent.. Jeg ville hvertfall byttet dør.. Det gjorde jeg.. Finn deg en rustfri.. ja, var det ikke det jeg også har da? hehe... nja, det er bare akkurat i kanten... må bare fjerne den kanten og pusse og legge på ny tettningsmasse... vi pirket i det, og det var ikke noe særlig... bare akkurat på kanten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Syns du skal prøve med gt leppe jeg Vi bør bytte på ett treff.. Leppa mi har jeg lagd slik at den bruker hullene i cupleppa så er bare å ta ut tåkelyktene så du kommer til. og deretter skru splitterne av og leppa på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå