///Mysild Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 det skal jeg vetttu ja, får se på taktrekk seinere... akkurat nå strekker ikke pengene til til alt jeg vil ha... hehe
Ad|oS Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Bare å jobbe mer, kjøre mindre og ellers ikke spise noe
///Mysild Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 nope... kommer til uka håper jeg nå er m3 rumpa i hus
///Mysild Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 nei, ikke enda... vurderer å gå ut nå... hehe...
///Mysild Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 da var fangeren på makan til stress! gamle rustne bolter er et helvete! åhr!
///Mysild Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 yeah yeah...skitten bil,men det får så være, nei, xenon har ikke komme enda men er vel rett rundt hjørne vil jeg tippe... jeg liker veldig godt åssen eksosen kommer ut på denne fangeren,den stak veldig ut før, men nå ble det liksom "naturlig"... takk for handel inthe
Frode D Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Ble bra med stram rompe Ser at jeg også må få meg M-tech før våren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå