Olelink Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Grattis slenger meg på (selv om jeg ikke vet hva vi gratulerer for) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 vant 1. plass på Concourse d" eleganse på sirevåg i sin klasse Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 takk for det var jo moro detta hehe... 1 plass i eldre modifisert, og langveisfarende... pokal for eldre og, såpe (Meg nxt) og cuick detailer (Meg) var førstepris på langveisfarende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Damn! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer, velfortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Damn! Gratulerer så mye! takk takk Gratulerer, velfortjent. thank you Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer! På tide Hvordan var været der borte i dag? I Sørlalndsparken var det KONGE vær! Fanken så solbrent nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer Kjempeflott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer! På tide Hvordan var været der borte i dag? I Sølralndsparken var det KONGE vær! Fanken så solbrent nå hehe... takk takk jeg også... rød som en tomat i nakken! hehe... var det bra ja? var en stund jeg angret på at jeg ikke gikk dit, men bmw møtet og hjem å se pokalhylla til tommy, og ikke minst "lise" var verdt turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer Kjempeflott bil! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer! På tide Hvordan var været der borte i dag? I Sølralndsparken var det KONGE vær! Fanken så solbrent nå hehe... takk takk jeg også... rød som en tomat i nakken! hehe... var det bra ja? var en stund jeg angret på at jeg ikke gikk dit, men bmw møtet og hjem å se pokalhylla til tommy, og ikke minst "lise" var verdt turen Som forventa. Masse amatører som kræsja i hytt og pine og 5-6 skikkelig gode som lagde show. Moen, Aasbø osv.. Du kunne sikkert tatt mye tøffe bilder der. Men du gjorde det rette valget, spesielt når det gikk som det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 hehe... ja, pleier å være sånn hehe... ja, off, hadde vært moro å knipset bilder men det var jo moro å vinne noe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Grattis kan vel ikke si annet enn at dette var veildig fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Er noe greier der i morra au. Noe trening. Pleier å være ganske tragisk å se på Men du... Hvis jeg hadde dratt hen til Sirevåg i en Merce hadde jeg fått premien for langveisfarer da eller måtte man være deltaker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer Sondre! Hvor fikk du taki Meguiars klistermerket i ruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå