///Mysild Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 hehe ja, bare å få handla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Felger er første prioritet.. Pluss at det er årsavgift, EU-kontroll og Dave F induction kit på lista førstkommende mnd Så får ikke råd nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 ja, godt årsavgifta for en gangs skyld gikk ned! ikke dumt det kittet, skal modde mitt også litt, få inn litt mer luft fra kanalene til bremsene tenker jeg... skulle ønske det var litt mer penger på konto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Ble bra med ny stuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 ble fint med den rompa : ) Melikeit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Var du så heldig at det var i samme farge som bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Ble bra dette ja. Nesten like bra som på min Neida... Klar for treffet på søndag nå? Hehe Regner med du har montert vinge også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpwr Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 kjempe bil husker når min fetter kjøpte den hadde lyst til å kjøpe den av han.. deilig interiør =) og full m3 pakke er jo heeelt konge =) klar for treff til søndag? lurer på om jeg skal opp å brenne litt gummi med min å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Hvordan bakpotte er det du har mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Hvordan bakpotte er det du har mysild? Har du LEST tråden? Det står på side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Hvordan bakpotte er det du har mysild? Har du LEST tråden? Det står på side 1 Har ikke det But will Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Til mysild: Ser det ut som om det er 2 potter som er sveisa sammen? Jeg tenker da på de 2 lydemperne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 HAUG og STEFFEN-: ja, ble veldig fornøyd dr_s: jepp, inthe skulle egentlig ha den på sin, så var så heldig og få den ferdig lakka AD|OS: yeah right! SIMONSENRACING: jaaaa... var ikke dumt kjøp hehe... kristin er fortsatt sur på stian for at han solgte den hehe... klar som et egg for treff... vi stikker opp i 12tia vel? STIGMEISTER: ja, er simons orginal... de kommer slik... hehe... har sett flere som også er slik.... fornøyd med den jeg blir grom lyd når eksosen blir varm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Blir faktisk annen lyd når lyddemperne står "på høykant" enn når det er en stor Blir ikke så grov lyd da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 aha... for den er bare litt mørkere en vanlig når den er kald, men når tempen stiger, blir det mer lyd... godt at det ikke bråker så... den gamle 318en var forferdelig... tøff lyd, men bråkte noe SYKT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå