Søreng Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Obviously Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 lakken kan jo flase fort der om man tar listene av og på ofte. man må jo også bytte klipsene hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 grunnen til at jeg kke har fikset listene er fordi alle må av igjen om noen uker, da bilen skal få noen strøk lakk både på dører og bakskjermer... grillramma skal også byttes, og felgene skal lakkes på nytt... så alt skal nok bort... skal være mye bedre til nesteår... dessuten sa tommy at han skulle vaske den før neste concourse ^^ hehe... nei da... men ellers takk for gratulasjoner... bimmersimen: neste treff blir nok gatebil krsand den 15 august om jeg ikke tar helt feil... hehe... ellers muligens et bimmerstreff til sommeren... ole: ja, den var jo ikke så værst... fornøyd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Grattis! Det var fortjent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Grattis! Det var fortjent:) takk... gøy å høre lurer på om ikek jeg skal feire premien neste helg (2 uker til) med å fylle pokalen med sjampis ^^ hehe... men ellers skal bilen få en god vask og ei omgang med voks neste uke... så holder den seg fin og blank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Hehe.. om 2 uker håper jeg på å fylle en ny pokal med sjampis Men det blir ikke lett i år ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Hehe..om 2 uker håper jeg på å fylle en ny pokal med sjampis Men det blir ikke lett i år ass.. hadde bilen min vært 100% og de hadde blitt sett nøyere på bilen, enn det de gjør på hovedtreffene, skulle jeg gitt deg konkurranse hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Grattis med 1. plass da! Hvor i landet var dette treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Håper jeg kunne gitt deg noe konkurranse på lørdag ja, men tror nok ikke det er helt i samme klasse i motorrom o.l. De kan forsåvidt se nøye på bilen min på treff også.. Tror jeg skulle greidd meg tålelig greit.. I Fjor dømte de etter showfaktor.. Så på Rudskogen forutser jeg (forutsatt at de møter opp) B_Haugland, Anders87 og San_Miguel eller ivrig86... Eller kanskje det kommer inn en 5'er der for engangsskyld? Nå har vel også Widejuggao solgt bilen sin, så hvis den kommer er jo alt bare helt åpent.. Tror nok IKKE det blir en gjentagelse av våler i fjor hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Grattis med 1. plass da! Hvor i landet var dette treffet? takk takk :-9 var på sirevåg... ca en times kjøring fra stavanger om jeg ikke hukser helt skakt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Hvor i landet var dette treffet? Sirevåg utenfor Egersund i Rogaland. Var kult å få sett bilen din IRL Mysild, var skikkelig pen! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Håper jeg kunne gitt deg noe konkurranse på lørdag ja, men tror nok ikke det er helt i samme klasse i motorrom o.l. De kan forsåvidt se nøye på bilen min på treff også.. Tror jeg skulle greidd meg tålelig greit.. I Fjor dømte de etter showfaktor.. Så på Rudskogen forutser jeg (forutsatt at de møter opp) B_Haugland, Anders87 og San_Miguel eller ivrig86... Eller kanskje det kommer inn en 5'er der for engangsskyld? Nå har vel også Widejuggao solgt bilen sin, så hvis den kommer er jo alt bare helt åpent.. Tror nok IKKE det blir en gjentagelse av våler i fjor hvertfall å tenker du på ang motorrommet? joa, var ikek sånn jeg mente, men hvis de hadde gått like i detaljer på hovedtreffene som rogalandsavdelingen gjorde, hadde "feilene" blitt strørre... feks vegard hadde nok fått endel trekk for å ha sort motorrom (eller er det blått det er?) hehe... håper du på første, eller håper du på en plass på pallen men den kommentaren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Hvor i landet var dette treffet? Sirevåg utenfor Egersund i Rogaland. Var kult å få sett bilen din IRL Mysild, var skikkelig pen! Gratulerer takk for det fella altså, syntes alle burde hatt bimmers.no kallenavnet sitt på seg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Jeg tenker at du har mye mer strøkent motorrom enn meg.. Mitt trenger litt shine, men skal få det når tid og stunder strekker til.. Og med den kommentaren til sist mener jeg at en 3. plass vil være sinnsykt overaskende når jeg vet hvem om skal stille der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 takk for det fella altså, syntes alle burde hatt bimmers.no kallenavnet sitt på seg... hehe Skulle tatt seg ut, hehe Men hadde vært praktisk og oversiktlig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå