Dr_S Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 ISen min også bråkte mye..fikk lett hodepine etter 20 mil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 den grønne? tror den hørtes ganske så stille ut sist jeg så den... hehe... skal se om jeg ser den til søndag igjen er noe annet med en mørk 6er dur, enn et bråk fra en 4er på høytturtall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 pen bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 aha... for den er bare litt mørkere en vanlig når den er kald, men når tempen stiger, blir det mer lyd... godt at det ikke bråker så... den gamle 318en var forferdelig... tøff lyd, men bråkte noe SYKT! Har akkurat samme potta skjønner du den stikker litt langt ut, men diffuser ifra inthe er på vei i posten! Så da blir det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 inthe ja... grei kar det masse snacks på lur ja, som du ser på bildene så stakk den langt ut selv med diffusor, men ble litt gjemt liksom men m3en bygget mye mer, så det ble enda bedre hehe... nå skal jeg ut å feste dtm leppa og splittere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Nice! Men idag legger du ut bilder med en gang du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Ja bilder er snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 rofl! oki.. skal bare dusje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Var bilen vi ville ha bilde av, ikke deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Er sikkert noen av de her inne og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 øy! hehe... bilder komme i kveld etter treffet gt vingen er også på btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Du er søren meg tregere enn samtlige her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 haha var så mørkt i går... men kan sikkert prøve nå... damas digital kamera... back in 15 mins Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 hadde ikke du en sånn sorte nyrer photoshop tråd? Finner den ikke! hehe Må se om jeg skal kjøpe meg sorte nyrer! Du har samme bil som meg skjønner du! Farge/felger:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå