Ad|oS Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Er DA maskin du får i såfall, ikke roterende Sondre Men synes en del av bildene dine ser litt grå ut Sondre. Mulig det er pga RAW-fotografering eller skjermen din, eller at det kanskje bare er innbilning hehe Uansett, bra bilder... Kevin: Bildet du har der ser det ut som har vært en tur innom PS for å kjøre opp kontrasten eller noe sånn for å få til den lakken. Ser ikke helt naturlig ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Ikke PS, men Window fotogalleri Bildet er forøvrig tatt med mobil Her er originalen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Ser ikke naturlig ut nei Men det var ikke gæli på originalen der heller... Den bare er så blank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 likte godt det siste bilde, ser gjennomført ut,har aldri sett bilen din "live"men tipper den er ganske strøken. takk takk alltis noe å sette fingeren på hehe... ad|os, ja jeg vet fått svar btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 off å off! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Trodde ikke slikt gikk ann på din bil! Enda et lite problem er at jeg ikke kan se bildene av bilen din på side1 lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 joda GOOOO BMW men m3 forsterkningene er allerede bestilt ja, vet... gidder ikke oppgradere til PRO hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Du må oppgradere til pro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Du må oppgradere til pro næ, for dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Jeg har en ide om at det er vanskeligere å fange blankhet med speilrefleks fordi bildet er så klart. Det er absolutt ikke lett. Ser noen her inne greier det uten å mukke, og det tror jeg går mye på utstyret.. Fotografen som tok bildene fra vårmønstringa til NSK har fått fanget blankheten i bilene, men ikke alle greier det. Ser mange sliter med det her inne, men ingen som faktisk kan svare på hva de gjør for å få det blankt. Tror det har med objektivet å gjøre rett og slett.. Bare lurte på om det var meg du refererte til? Har jo lagt ut noen NSK bilder her. Objektivet har hvertfall "lite" å si, jeg bruker standard objektivet som følger med EOS400D, 18-55mm. Det er heller snakk om blender, vinkler, avstand osv.. posisjoner generelt i forhold til værforholdet. Treffe lyset riktig. Bedre objektiver hjelper vel mest på skarphet og dybden i bildet.. tror jeg. Hvis ikke det var meg du mente, have a nice day Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Det var deg jeg mente ja Fått brudd i opphenget Sondre? Tenkte faktisk på det da du sa at rævva "logret".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 har vle egentlig visst det i et år nå... men har bare ikke villet at det var det som var galt... men foringene er helt kake, så er nok det som redder resten fra å revne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Hjelper ikke med blank lakk når bilen detter ifra hverandre Neida... Men når du får det fiksa nå får du ihvertfall aldri problemet igjen. En ting mindre å bekymre seg over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Mysild: skaff deg eget domene, så har du kurant plass å leke med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Hjelper ikke med blank lakk når bilen detter ifra hverandre Neida... Men når du får det fiksa nå får du ihvertfall aldri problemet igjen. En ting mindre å bekymre seg over Jeg vil heller si at det ikke er helt 100% strøkent før man har fikset/utbedret opphenget bak.. Så nå blir snart bilen din enda bedre Men det er jo synd da. Går med mye unødvendig tid og penger på sånt. Må jo ned med alt da og sveise, forså å deretter ha på forsterkninger.. Ville også skjært opp i baksetet og sett åssen festeanordningen ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå