///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 sånn... og drit i å spørre hvor skjørtene er, og hvorfor den ikke er vasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 hadde ikke du en sånn sorte nyrer photoshop tråd? Finner den ikke! hehe Må se om jeg skal kjøpe meg sorte nyrer!Du har samme bil som meg skjønner du! Farge/felger:P denne? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... sort+grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 ja, takk! Pen bil forresten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Meget fin bil! Fortjener vask og bilder tatt med et bedre kamera Et spm, hvor kjøpte du GT vingen fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Hvorfor har du ikke vasket bilen? Og hvor er sideskjørtene? Hehe, neida.. Det såg veldig bra ut! Men såg noe lav ut foran nå, hvor mye hadde du senket igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 takk vingen ble kjøpt på www.maxam-tuning.com fordi bilen stod i garasjen hos dama i natt hehe... ble ikke lavere enn med gt leppa... da var det 1 cm klaring, nå er det vel 3 ca... 60 senk, kanksje litt lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 skal vi se, må kjøpe alt dette til bilen etterhvert: -nye lister rundt vinduene og takrennene -skjermer uten blinklyshull -lakkering (bil og felger) -nye lykteglass -panser -diverse plast til fronten -sotespray til linser/lykter -dempere må få på plass: -innstegslistene -xenon -dørtrekk -pedaler -m mattene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Kan vel kalle dette en påkostet bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Bare å skifte allle foringer, samt S-motor, så har du jo ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 hehe... ja, håper det blir bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Hvorfor skjermer uten hull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 cleanere mener jeg... og den er importert, så da slipper jeg å tenke på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Tror du at du slipper sideblinkerne pga den er importert? Hvor mange E36 i Norge er ikke importert tror du? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 ja, enig i den, MEN, hvis noen slipper igjennom, så skal nok jeg også klare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 ja, enig i den, MEN, hvis noen slipper igjennom, så skal nok jeg også klare det Min ble importert i 2001, og har siden da ikke hatt noen problemer med eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå