Dr_S Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 fant ut av at jeg jobber den helga, så blir nok ikke noe våler uansett Nei nå! Du ass, ikke Rudskogen og nå ikke Våler heller? Er jo over 1 måned til Våler da, får vel noen til å jobbe for deg? =) Skuffet hvis du ikke kommer..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 nja, strøken har jeg aldri sagt at den er... men den står på bensinstajonen der jeg jobber titt og ofte, bare å komme og hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Syns jaggu det er synd om du ikke får det til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Har vel gått så mye penger på bilpleieprodukter nå at han ikke lengre har råd til bensin haha Heeey.. Av alle dere som mobber er det bare JEG og Dr_S som faktisk har brukt bilene på bane..Dere andre har jo curbs-skrekk så.. Har lyst å kjøre på bane jeg, men har hverken hjelm eller lyst til at alle skal finne ut hvor elendig jeg egentlig er til å kjøre bil (jada, forrige bil er vrak...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Heng deg med på familiekjøring først da vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Bilen kommer nok til å falle fra hverandre Letteste utvei er som kjent å skylde på redskapen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Nå har til og med jeg polert bilen min, så da burde jo dere som spiser meguiars med melk og sukker til frokost greie kjøre litt på våler! Letteste utvei er som kjent å skylde på redskapen hehe Gjør du det i alle sammenhenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Hva med svart senter og hvit kant?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 fant ut av at jeg jobber den helga, så blir nok ikke noe våler uansett Nei nå! Du ass, ikke Rudskogen og nå ikke Våler heller? Er jo over 1 måned til Våler da, får vel noen til å jobbe for deg? =) Skuffet hvis du ikke kommer..hehe jeg får henge opp en lapp og undersøke litt på jobb, men de fleste jeg jobber med er idioter, og prioriterer sin egen "frihetet" fra jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 noen nye bilder s1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 da var ENDELIG et strøkent dørtrekk kommet i hus!! skal bare montere høytalerene nå, og så sette de inn... blir deilig å endelig få det på plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Så nå kan det hende du prioriterer våler likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 får sjå, men tviler på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Du MÅ ikke kjøre på bane med bilen din Mysild, hvis det er derfor du ikke vil dra... At du skal jobbe er for dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå