///Mysild Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Jeg stemmer også for FK lyktene og litt soting. Tror det kan bli tøft på sort bil. Har du bestemt deg for felgvariant, forresten? Hvis jeg har gått glipp av noe, får du bare unnskylde. ja, tror nok jeg må gi det et forsøk nei, har ikke det... blir nok til vinteren uansett hmm...jeg syntes ikke noen andre enn de orginale lyktene er pene iallefall(da enten med oransje eller hvite blinklys) jeg har hatt helt sorte(hjemmesotete) og det ser igrunn mest ut som en gammel scorpio..Org sotete kan gå, men syntes ikke de ser så veldig bra ut. Forøvrig er det jo litt morsomt med hvor mange som går tilbake til org hovedlykter og f.eks oransje blinkere.. Blir vel snart "populært" med org fangere og så nå... Er som oftest ikke så bra om en bil skiller seg for mye ut heller joa, ser den, men fæler at det røde ikke passer inn noen plass på bilen liksom... "hører" ikke hjemme der... min skal ikke ha oransje iaf! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 En liten korreksjon fra min side... Jeg såg en gang en E36 med crystal clear lykter i sort og hvitt.. DET er faktisk utrolig fett!(Solgte på schmiedmann før iallefall) Så.... lykke til med googlingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 En liten korreksjon fra min side...Jeg såg en gang en E36 med crystal clear lykter i sort og hvitt.. DET er faktisk utrolig fett!(Solgte på schmiedmann før iallefall) Så.... lykke til med googlingen Det er jo de lyktene vi snakker om da...og som han liker best...se ebay linken hans..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 hmm..ja ser det nå Da var de bare penere i hodet mitt enn på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 hmm..ja ser det nå Da var de bare penere i hodet mitt enn på bildene handler nok et par sånn, skal overbevise deg om at de kan bli tøffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 hmm..ja ser det nå Da var de bare penere i hodet mitt enn på bildene handler nok et par sånn, skal overbevise deg om at de kan bli tøffe! Jeg stemmer for grøftelys i sort crystal design, samt noen blinklys alla breitbau sine også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Disse da : http://global.ebay.com/BMW_E36_93_94_95 ... 72517/item http://global.ebay.com/92-98_BMW_E36_31 ... 55800/item Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 nja, litt pga jeg er lei av at ting ryker, og og litt pga at "alle" har det når... Har du sovi lite i sommer eller? DU kjører rundt i en E36 coupe som er Diamantsvart, med Contour felger og M-tech med GT-vingen og en potte med skråstilt stuss.. Åsså er du lei av ting alle har!? Det var dagens.. Når det kommer til AE, er det fortsatt mye finere enn guloransje parklys på bare ene lykta, så her er det ikke snakke om hva "alle" har, men hva som faktisk er penest.. Uenig. Bilen til Mysild skiller seg faktisk VELDIG mye ut...at alle E36 ser slik ut, er en drøy påstand, om enn direkte feilaktig Stilen, er den samme som 90% av alle andre E36er inne her.. Han har en coupe som flesteparten her inne har.. Og han har diamantsort, som absolutt er mye brukt.. De små detaljene han har, er jo det som skiller han ut.. Ok, men likvel.. Du kan bare IKKE ha en E36 coupe med m-tech uten å innse at du faktisk har noe nesten alle har.. Men som sagt, det er de små detaljene som skiller sondre sin.. Grunnlaget, er prikk likt.. Når det kommer til lykter, syns jeg helsvart ræv er gampetøft... Her er ett ræva mobilbilde.. men dette ble tatt i fjor og da hade jeg bare mobil.. Zoomet mye, men poenget kommer frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Forøvrig må jeg legge til at jeg kanskje syns E60 stil på baklykter må være fint på E36? sånne i E36 form? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Det er fælt få E36 her nede iaf med M-tech, så mulig det er annerledes hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Nei.. Egentlig ikke.. Men vi har jo sett i tråden fra Gatebil Kr.sand at de finner på mye rart der nede.. Så at folk har merkelige påfunn der nede er hvertfall sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 nå har jeg sendt en pm til mysild hvor jeg spurte om han er interessert i å bytte lykter med meg, siden jeg er interessert i typen han har:) så venter bare på svar.. her er mine: Det er de samme som Dr_S har lagt ut på forrige side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Tror ikke det er samme type, de du har er vel Inpro sine eller.no Disse er mere gråaktige, mens du har de lyse stripene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 hmm, ok. syns nå de ser veldig like ut jeg, men stemmer sikkert det du sier. vansklig å avgjøre når bilde mitt er såpass langt ifra, og dette er såpass nærme! men opp til mysild å avgjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå