///Mysild Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 oi!! den gamle grønne bmwen min har visst blitt oransj med høy ræv, hullete skjørter og slikt!! noen som har spotta denne i krsand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Høres ikke ut som at jeg har noe lyst til å se den heller Så, hva skjer med xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 haha! ikke jeg heller! vet ikke... får ikke tak i folkan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 å ti skal du få no ny lakk på den sondre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 hmmm... aldri godt å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Hej homie! Hørt noe fra Paypal folka? Får du igjen noe cash om du ikke får xenon-kittene? Fant ut at jeg har zkw orginallykter foresten. Så da blir det å prøve seg med de AE du har også noe xenon. Driter i om det blir falsk&mathiesen Skal ha XENON. Men jeg må vite om jeg skal gamble og bestille fra samme guttaboys som du gjorde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Eller du kan kjøpe av boost her på forumet.. har kjøpt kit av han og er godt fornøyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 hey hey snakka med han fyren og brukte damas kort på paypal hadde glemt å betale 30 dollar i frakt forventer de neste uke kommer med uppdate da hehe samme AE som meg ja hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 wee xenon blir sendt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Endelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Når blir det lakkering da? Må få fart på sakene så jeg ikke blir ferdig før deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 har god tid jeg hehe... så det ordner jeg nok... bare bli ferdig du haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 *kremt* x-brace bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 x-brace? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 mhm... ekstra stabstag som skal stå under bilen hehe... som står orginalt på cab siden de ikke har tak... skal bli stivt nå bestiller bilstein i morra tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå