MGR Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Sant det som Chris sier her. Min e36 ble også skyhøy etter montering av 18", selv om rulleomkretsen var tilnærmet helt lik. (+/-0,5%) nå skal det sies at dekktype og lufttrykk også spiller ganske masse inn:P men nei, D2 og k-sport er samme greia, men er ikke tuv, men Morgan nevnte et eller anna sted at de hadde fått tuvpapirer til k-sport til e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 MGR, dette skulle jeg også nevne, men var litt snar på avtrekkern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 filgte med tuv lapp på disse, med testpapirer og alt... nr på fjærene og alt slikt er det også... men har jo godkjent 70 senk fra før, så ser ikke vitsen med å godkjenne disse også... somsagt kan jeg justere lengden på fjærene, OG lengen på demperen... dvs jeg kan gjøre HELE greia lenger, elelr kortere, altså jeg kan senke demperen, og høyne fjæra etc... alt ettersom jeg vil ha mye eller lite fjæring... hehe.... skal bli lavt nok iaf frode DR_s skal prøve meg etterhvert, men liker å ha et stivt understell uansett la nå meg ha mine gleder hvorfor caster? sliter ikke med det på senken som er nå, så ser ikke hva problemet blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 JEg vet ikke helt det med caster, men da jeg var på NAF og skulle ta hjullstilling så fikk vi justert bare spissinga, hadde slitasje på framdekka helt innerst som egentli forsvant etter jeg stilte inn spissinga. men får ikke godkjent coiloversane nå pga. casteren og camberen sto sjeivt. De hadde det nye 3D apparatet der han valgte "sport understell" under BMW e36 liksom, vi prøvde oss også på "original" der f.eks. casteren var helt på grensa på grønt, men han ville ikke godkjenne det på det liksom.. Det er ganske greit at ditt er godkjent fra før, men du må være klar over at du sikkert forandra på alt nå som du setter på coilovers, det kan være greit å lure biltilsynet med godkjent senk fra før men ikke deg selv hvis du skjønner, for det går utover dekka og evt. andre deler på bilen da det er skjeivt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 jeg vet... har god tilgang til 4 hjulskontroll, så skl inn og fikse hehe... men tok 4 hjul med 4 ødelagte dempere, så det ble stilt inn når det var "lavere" en per dags dato... men hallo? slitajse på dekk? kjører jo bare 5000 i året ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Camberjustering, er i mine øyne, uansett tull på hjula foran.D Æhh. Camberjustering (camperjustering som noen skrev tidligere må være noe man driver med i counter-strike forresten ) MÅ jo til på E36 hvis man planlegger kjøre litt i svinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 ja, tenkte å stille litt minus ja ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Negativ camber FTW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 justerbart i hus 20-120 mm senk, 36 innstillinger på hardhet på demper, justerbar camber foran (uniball mount) uuuh... Nais Dette blir BØST! Og da har du kanskje B8 klart til meg snart da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 justerbart i hus 20-120 mm senk, 36 innstillinger på hardhet på demper, justerbar camber foran (uniball mount) uuuh... Nais Dette blir BØST! Og da har du kanskje B8 klart til meg snart da ? de er nok klare om noen timer faktisk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Konge Sender du meg en melding når de er klare da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 det kan jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Stivt og lavt, slik vi vil ha det Du får gå ut med litt bilder til folket, så alle kan få se hvordan det ble (for de som ikke har sett den live enda ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Du får gå ut med litt bilder til folket, så alle kan få se hvordan det ble (for de som ikke har sett den live enda ) Ikke alle som bor like nært Kristiansand, og siden Sondre ikke skal på Våler blir det fortsatt en stund til jeg får sett den live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hehe, det gjelder å være der det skjer. Og ikke minst, sinke sjefen i arbeidet ved å stikke av med verktøyet hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå