Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

Sant det som Chris sier her. Min e36 ble også skyhøy etter montering av 18", selv om rulleomkretsen var tilnærmet helt lik. (+/-0,5%)

nå skal det sies at dekktype og lufttrykk også spiller ganske masse inn:P

men nei, D2 og k-sport er samme greia, men er ikke tuv, men Morgan nevnte et eller anna sted at de hadde fått tuvpapirer til k-sport til e36?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

filgte med tuv lapp på disse, med testpapirer og alt... nr på fjærene og alt slikt er det også... men har jo godkjent 70 senk fra før, så ser ikke vitsen med å godkjenne disse også... :-P

somsagt kan jeg justere lengden på fjærene, OG lengen på demperen... dvs jeg kan gjøre HELE greia lenger, elelr kortere, altså jeg kan senke demperen, og høyne fjæra etc... alt ettersom jeg vil ha mye eller lite fjæring...

hehe.... skal bli lavt nok iaf frode :-P

DR_s skal prøve meg etterhvert, men liker å ha et stivt understell uansett ;-) la nå meg ha mine gleder 8)

hvorfor caster? sliter ikke med det på senken som er nå, så ser ikke hva problemet blir :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg vet ikke helt det med caster, men da jeg var på NAF og skulle ta hjullstilling så fikk vi justert bare spissinga, hadde slitasje på framdekka helt innerst som egentli forsvant etter jeg stilte inn spissinga. men får ikke godkjent coiloversane nå pga. casteren og camberen sto sjeivt.

De hadde det nye 3D apparatet der han valgte "sport understell" under BMW e36 liksom, vi prøvde oss også på "original" der f.eks. casteren var helt på grensa på grønt, men han ville ikke godkjenne det på det liksom..

Det er ganske greit at ditt er godkjent fra før, men du må være klar over at du sikkert forandra på alt nå som du setter på coilovers, det kan være greit å lure biltilsynet med godkjent senk fra før men ikke deg selv hvis du skjønner, for det går utover dekka og evt. andre deler på bilen da det er skjeivt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gå ut med litt bilder til folket, så alle kan få se hvordan det ble

(for de som ikke har sett den live enda :lol: )

Ikke alle som bor like nært Kristiansand, og siden Sondre ikke skal på Våler blir det fortsatt en stund til jeg får sett den live. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...