///Mysild Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 jepp, må ha kant, og strekk hehe... jeg får se etterhvert... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 se der ja.. rigtig høyde:P skulle ønske jeg hadde felger med rett et så jeg og kunne ha senket helt flatt uten at hjula går i buene i sving.. hehe... tenkte å space ut litt, og stive opp ltit mer hehe... men ja, forsåvidt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Aaaaltfor lavt! Ser bare ut som ekstrem showsenk, noe det strengt tatt også er.. Få den opp! Jeg forstår ikke helt hvorfor du vil kjøre rundt med så stiv bil på veien. Det er jo bare ukomfortabelt - og på veiene her i landet - tregere i tillegg.. Og faren for å gjøre som en på våler i dag - knuse bunnpanna - blir bare større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Så lite kjørbart ut, men fullfører stuket med den senken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Aaaaltfor lavt! Ser bare ut som ekstrem showsenk, noe det strengt tatt også er.. Få den opp! Jeg forstår ikke helt hvorfor du vil kjøre rundt med så stiv bil på veien. Det er jo bare ukomfortabelt - og på veiene her i landet - tregere i tillegg.. Og faren for å gjøre som en på våler i dag - knuse bunnpanna - blir bare større. det som er fordelen... kan gjøre den så myk jeg bare orker nå hehe... men nå er det bilder tatt fra rare vinkler... men poengetmitt er at jeg skal ha like mye senk foran, som bak... og skal kunne kjøre med det... hehe... dempere og fjærer er multijusterende, så det ordner seg nok mtp kjørbarhet hehe... dessuten nisse, hvis du ser på bildet, så har jeg X-BRACE under der... så sannsynligheten for at bunnbanna ryker er meget liten, da det ligger 4 -5 kilo kryss stål under kjører mye på ok veier igrunn, så ukomfortabeltproblemet er ikke så stort... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Så lite kjørbart ut, men fullfører stuket med den senken! syntes den igrunn er mer kjørbar nå, da splitterene er fjernet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 er det jevlig stivt nå også? myker du den opp mye med den senken er du garantert subbing hvertfall husker når vi monterte fk highsport, var helt jevlig! kjente alt og som det slo i humper.. skulle vært nyrebelte som option til det sette.. har du testa å kjøre aktivt, med den senken? tør vedde på at det subber i innerskjermene. så jevla bøsst ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Så lite kjørbart ut, men fullfører stuket med den senken! syntes den igrunn er mer kjørbar nå, da splitterene er fjernet hehe Å fjerne splittera hjelper veldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 fin høyde det der, få tatt noe bilde av hle bilen nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Så lite kjørbart ut, men fullfører stuket med den senken! syntes den igrunn er mer kjørbar nå, da splitterene er fjernet hehe Å fjerne splittera hjelper veldig.. vet ikke om det var litt sarkastist, men jeg har diverse plastdekseler under der som er like lave hehe... men over til loyd, ja, det er faktisk komfortabelt slik jeg har det nå, så jeg skal stive det opp... subber ikke i innerskjermene faktisk... x.bracen tar nedi bakken før det ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Pinglete å kjøre uten splittere Bilen min er 9-10cm i fronten, og med splitterne var det ca 4cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Blir for lavt synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Blir for lavt synes jeg.. din mening men det ser bedre ut fra siden, et sidebilde uten noe særlig profil blir vanskelig å bedømme fra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Godt å se du har kommet deg hjem Halvard;) Anyway.. Det er lite, jeg syns ser mer rart ut, enn en E36 uten splittere, som allikvel ligger helt nedtil bakken.. Det stemmer liksom ikke.. Blir noe helt annet med splittere enn at cup-leppa liksom skal være avslutningen.. Forøvrig må du nok opp 1 " i felgstørrelse.. Også¨med så ekstrem senk må du nok rett og slett ha dekk med strekk i, ellers blir det bare helt rart ved felgkanten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå