Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Aaaaltfor lavt! Ser bare ut som ekstrem showsenk, noe det strengt tatt også er.. Få den opp! :twisted:

Jeg forstår ikke helt hvorfor du vil kjøre rundt med så stiv bil på veien. Det er jo bare ukomfortabelt - og på veiene her i landet - tregere i tillegg.. Og faren for å gjøre som en på våler i dag - knuse bunnpanna - blir bare større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaltfor lavt! Ser bare ut som ekstrem showsenk, noe det strengt tatt også er.. Få den opp! :twisted:

Jeg forstår ikke helt hvorfor du vil kjøre rundt med så stiv bil på veien. Det er jo bare ukomfortabelt - og på veiene her i landet - tregere i tillegg.. Og faren for å gjøre som en på våler i dag - knuse bunnpanna - blir bare større.

det som er fordelen... kan gjøre den så myk jeg bare orker nå ;-) hehe... men nå er det bilder tatt fra rare vinkler... men poengetmitt er at jeg skal ha like mye senk foran, som bak... og skal kunne kjøre med det... :-P hehe... dempere og fjærer er multijusterende, så det ordner seg nok mtp kjørbarhet ;-) hehe... dessuten nisse, hvis du ser på bildet, så har jeg X-BRACE under der... så sannsynligheten for at bunnbanna ryker er meget liten, da det ligger 4 -5 kilo kryss stål under 8)

kjører mye på ok veier igrunn, så ukomfortabeltproblemet er ikke så stort... ;-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det jevlig stivt nå også? myker du den opp mye med den senken er du garantert subbing hvertfall

husker når vi monterte fk highsport, var helt jevlig! kjente alt og som det slo i humper.. skulle vært nyrebelte som option til det sette..

har du testa å kjøre aktivt, med den senken? tør vedde på at det subber i innerskjermene.

så jevla bøsst ut da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite kjørbart ut, men fullfører stuket med den senken! :)

syntes den igrunn er mer kjørbar nå, da splitterene er fjernet :-P hehe

Å fjerne splittera hjelper veldig..

vet ikke om det var litt sarkastist, men jeg har diverse plastdekseler under der som er like lave :-P hehe...

men over til loyd, ja, det er faktisk komfortabelt slik jeg har det nå, så jeg skal stive det opp... subber ikke i innerskjermene faktisk... x.bracen tar nedi bakken før det ^^ hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se du har kommet deg hjem Halvard;)

Anyway.. Det er lite, jeg syns ser mer rart ut, enn en E36 uten splittere, som allikvel ligger helt nedtil bakken..

Det stemmer liksom ikke.. Blir noe helt annet med splittere enn at cup-leppa liksom skal være avslutningen.. Forøvrig må du nok opp 1 " i felgstørrelse.. Også¨med så ekstrem senk må du nok rett og slett ha dekk med strekk i, ellers blir det bare helt rart ved felgkanten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...