Torek Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Jeg synes du gjør det helt riktig Mysild. Jo lavere jo bedre! Blir tøft å se helhetsbilder av dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Er dette tidenes største tråd om en bil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Godt å se du har kommet deg hjem Halvard;)Anyway.. Det er lite, jeg syns ser mer rart ut, enn en E36 uten splittere, som allikvel ligger helt nedtil bakken.. Det stemmer liksom ikke.. Blir noe helt annet med splittere enn at cup-leppa liksom skal være avslutningen.. Forøvrig må du nok opp 1 " i felgstørrelse.. Også¨med så ekstrem senk må du nok rett og slett ha dekk med strekk i, ellers blir det bare helt rart ved felgkanten.. Hyggelig å treffe på deg og Vegard. Og tusen takk for hjelpen med å komme meg på rett vei. God service Den blå E36'n på treffet, som var skamsenka var jo et eksempel på en bil som bokstavelig talt var skamsenka! Ikke mye klaring i hjulbuer, eller under DTM leppa der. Den har igjen felgene langt ute i hjulbuene, noe som gir et mer "komplett" utseende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Du må få ut flere bilder av senken Sondre !! Gleder meg til å se helheten i resultatet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 tar det som det kommer hehe... må nok space litt ja ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 var jo en bøss camber vinkel,på den blå da. like som bak. jaja, folk ofre alt får senk tydlighvis.. så lenge det er kjørbart(kommer fram på veier, og ikke subber, eller slår nedi) så er det greit. tviler at man kan kjøre aktivt med en slik senka bil med mer en 2 pers i bilen, på en vei som ikke har nylagt asvalt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Så lite kjørbart ut, men fullfører stuket med den senken! syntes den igrunn er mer kjørbar nå, da splitterene er fjernet hehe Å fjerne splittera hjelper veldig.. vet ikke om det var litt sarkastist, men jeg har diverse plastdekseler under der som er like lave hehe... men over til loyd, ja, det er faktisk komfortabelt slik jeg har det nå, så jeg skal stive det opp... subber ikke i innerskjermene faktisk... x.bracen tar nedi bakken før det ^^ hehe Var ikke ment sarkastisk Har fjernet dem selv å min subber sjelden/aldri så lenge jeg ikke kjører på traktor vei.. Åssen plastdeksel er det som er så lavt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Var ikke ment sarkastisk Har fjernet dem selv å min subber sjelden/aldri så lenge jeg ikke kjører på traktor vei.. Åssen plastdeksel er det som er så lavt? det under fronten og de to som er under grøftelysene hehe... men ingenting slår x-bracen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Var ikke ment sarkastisk Har fjernet dem selv å min subber sjelden/aldri så lenge jeg ikke kjører på traktor vei.. Åssen plastdeksel er det som er så lavt? det under fronten og de to som er under grøftelysene hehe... men ingenting slår x-bracen x-bracen, ha var er vel det, iforhold til xxx-bracen vi har den på pikbutikk på lindegrøvan! stikk innom da vel (tatt fra søgne radio) nei, får holde deg til nylagte asvalt veier sondre.. må få knipse et par pic's av asvalt slikkern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 hmm dette kan vi ikke ha noe av.. må ned å vri min ned nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 den blå der var skamrå! ingen som har flere bilder og sende meg på pm? sota org blinklys den har vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Godt å se du har kommet deg hjem Halvard;)Anyway.. Det er lite, jeg syns ser mer rart ut, enn en E36 uten splittere, som allikvel ligger helt nedtil bakken.. Det stemmer liksom ikke.. Blir noe helt annet med splittere enn at cup-leppa liksom skal være avslutningen.. Forøvrig må du nok opp 1 " i felgstørrelse.. Også¨med så ekstrem senk må du nok rett og slett ha dekk med strekk i, ellers blir det bare helt rart ved felgkanten.. Hyggelig å treffe på deg og Vegard. Og tusen takk for hjelpen med å komme meg på rett vei. God service Den blå E36'n på treffet, som var skamsenka var jo et eksempel på en bil som bokstavelig talt var skamsenka! Ikke mye klaring i hjulbuer, eller under DTM leppa der. Den har igjen felgene langt ute i hjulbuene, noe som gir et mer "komplett" utseende... Husker den der ja...var så lav at felgene så bittesmå ut. Så den hoppa og spratt bortover i 1. gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Godt å se du har kommet deg hjem Halvard;)Anyway.. Det er lite, jeg syns ser mer rart ut, enn en E36 uten splittere, som allikvel ligger helt nedtil bakken.. Det stemmer liksom ikke.. Blir noe helt annet med splittere enn at cup-leppa liksom skal være avslutningen.. Forøvrig må du nok opp 1 " i felgstørrelse.. Også¨med så ekstrem senk må du nok rett og slett ha dekk med strekk i, ellers blir det bare helt rart ved felgkanten.. Hyggelig å treffe på deg og Vegard. Og tusen takk for hjelpen med å komme meg på rett vei. God service Den blå E36'n på treffet, som var skamsenka var jo et eksempel på en bil som bokstavelig talt var skamsenka! Ikke mye klaring i hjulbuer, eller under DTM leppa der. Den har igjen felgene langt ute i hjulbuene, noe som gir et mer "komplett" utseende... Husker den der ja...var så lav at felgene så bittesmå ut. Så den hoppa og spratt bortover i 1. gir. haha, vil påstå at min er lavere bak, og nesten like lav framme, men ikke så bred beint da, og det går helt fint:P men bilen var rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 banestuk ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Kom an å legg ut skikkelige bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå