The StigMeister Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Når skal du selge bilen til meg!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Bruker du den ikke om vinteren? Setter du ikke 50" lcd tv'en din ut i hage når det regner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 nei, den har blitt lite brukt i vinter... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 får du brukt den noe igjen nå da? fått på sommerdekk igjen vel? savner du dupeditten? si ifra en dag du jobber så kommer jeg ut med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Nja, der er lite den blir brukt hehe... sommerdekkene kom på for lenge siden duppeditten ja, må vel snart bytte olje, så kan jo være greit å få den tilbake ^^ hehe... tar det bare på sikt... trenger den ikke så fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 På tide å lakkere felgene i en ny farge nå, Sondre..! Tenker på signalgule, -oransje eller -grønne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Hehe... har vært inne på tanken, men så ble det ikke noe... hehe... tenkte mørke sølv eller helt svarte med rød fartsstripe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Jepp, noe skulle du ha funnet på.. Kler jo såklart hvitt også, men forandringer er som regel alltid bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 jepp.... meeeen, med studentlønn og mye festing for tia, så er det ikke alt pengene strekker til hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Da har filteret blitt renset og kommet i "sommerposisjon" Bilen er så lav nå at den plata under fronten er halveis slipt vekk (den jeg gav 1000 kroner for ) har også fått på kjølekanalboksen til radiatoren nå, så det ble finere å se inn i grillen nå nå er jeg klar for skikkelig finvær og mye fyll (slik at bilen bare kan stå) haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 jepp.... meeeen, med studentlønn og mye festing for tia, så er det ikke alt pengene strekker til hehe nå er jeg klar for skikkelig finvær og mye fyll (slik at bilen bare kan stå) haha Det bredte seg en sorg i BMW-miljøet i hele riket da de fikk høre at Mysild hadde forlatt dem til fordel for sin nye hobby... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 høres ut som en sunn og fonuftig ny hobby du har fått deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Høres bra ut.. Da er den nesten lav nok;) Men et spm, hvor mørk er sotinga di?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 sondre du må jo bruke den før den ruster vekk, og du må levere den hos bjarne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 hehe...ja ikke noe å spare på (ment på en fin måte... ) Jeg tror at kawa-grønne felger hadde vært helt rått! Ellers er jo bilen perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå