Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

nei, det er ikke slik nykking...

kjører man i 3 gir på 1000 omdreininger og tar pedalen i bånn, drar bilen noen ganger, litt sterkere, visse plasser i registeret... det er ikke mye man kjenner den, men sålenge veien er helt rett og man holder konstant flat pedal, kjenner man de bittesmå... det er egentlig ikke noe å klage over... men de er iaf vekke nå... :-)

er jo ingen motorer som dra likegodt fra 1000rpm til 8000 rpm aldri merket no nykking av den slag du prater om men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gidd å kverruler kim! haha..

det er bare små ugjevnheter i registeret... man merker det ikke med mindre veien er helt rett... så enkelt er det bare... se på momentpapirer på diverse biler, så ser man små nedganger i kurvene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du skal til reve mysild :D skal teste banekjøring for første gang der jeg også :D blir sikkert gøy :D

jeg får vel sjekke om motoren får falskluft jeg da, for jeg har ganske kraftige nykk på lavt turtall i fart. men merker ingenting under akselerasjon !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, planen er å ta en tur til reve ;-) teste litt hehe...

ja, det bør du nok gjøre hvis du har slikt... mine er bare minimale og merkes ikke hvis veien er ugjevn... hehe

kan også meddele at jeg har fått ei ripe og en bulk på skjermen på førersia... hvordan, vet jeg ikke... ser ut som om noen har satt noe på skjermen eller noe!

sånn er det når man skal på butikken og bilen ikke kan være i garasjen!! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kline på en tube Scratch-X, og la den virke i 24t før den tørkes av..

:P

det er et søppelprodukt :-P hehe...

ja, ser ut som om den går nesten helt vekk... men bulken er det jo værre med... men det er liksom ikke noe som blir så veldig lagt merke til :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vet at den er der uansett. Og det er rimelig irriterende.

Vet alt om det med ting som settes på panser ol. Xen satte veska si på et skittent panser på E46en min. Jeg sa klart i fra at det var helt uakseptabelt. Da ble hun sur resten av dagen. Det er bare en bil bla bla bla... ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min bil står kun på jobb... og jeg parkere avsidesliggende når jeg skal på jobb... så fatter egentlig ikke hvordan den har kommet :-/ men ordner seg nok :-)

Du skrev lenger oppe at du var i butikken med bilen :wink: Men med våtsliping blir det nok bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...