Dirty Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 nei, det er ikke slik nykking...kjører man i 3 gir på 1000 omdreininger og tar pedalen i bånn, drar bilen noen ganger, litt sterkere, visse plasser i registeret... det er ikke mye man kjenner den, men sålenge veien er helt rett og man holder konstant flat pedal, kjenner man de bittesmå... det er egentlig ikke noe å klage over... men de er iaf vekke nå... er jo ingen motorer som dra likegodt fra 1000rpm til 8000 rpm aldri merket no nykking av den slag du prater om men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 gidd å kverruler kim! haha.. det er bare små ugjevnheter i registeret... man merker det ikke med mindre veien er helt rett... så enkelt er det bare... se på momentpapirer på diverse biler, så ser man små nedganger i kurvene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 ser du skal til reve mysild skal teste banekjøring for første gang der jeg også blir sikkert gøy jeg får vel sjekke om motoren får falskluft jeg da, for jeg har ganske kraftige nykk på lavt turtall i fart. men merker ingenting under akselerasjon ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Ja, planen er å ta en tur til reve teste litt hehe... ja, det bør du nok gjøre hvis du har slikt... mine er bare minimale og merkes ikke hvis veien er ugjevn... hehe kan også meddele at jeg har fått ei ripe og en bulk på skjermen på førersia... hvordan, vet jeg ikke... ser ut som om noen har satt noe på skjermen eller noe! sånn er det når man skal på butikken og bilen ikke kan være i garasjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Hater når folk skal sitte på panseret. mange det som bare lener seg intill bilene med ola bukse og knapper. også blir de faen meg sinte når man sier fra. hva tenker folk med sier bare jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 enig der...og det verste er når dem sier "hva? det er bare en bil!Halloo lissom!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 jupp... får skruv av skjermen og dunke ut merket... men det værste er ripa!! åhr! jaha... får slipe det ned så den forsvinner... tror ikke den er gjennom lakken :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Du får kline på en tube Scratch-X, og la den virke i 24t før den tørkes av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 våtsliping er vel mer tingen vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Kan være enig i det ja Får håpe ripa går bort! Kjipt med sånne skjønnhetsfeil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 Du får kline på en tube Scratch-X, og la den virke i 24t før den tørkes av.. det er et søppelprodukt hehe... ja, ser ut som om den går nesten helt vekk... men bulken er det jo værre med... men det er liksom ikke noe som blir så veldig lagt merke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Men du vet at den er der uansett. Og det er rimelig irriterende. Vet alt om det med ting som settes på panser ol. Xen satte veska si på et skittent panser på E46en min. Jeg sa klart i fra at det var helt uakseptabelt. Da ble hun sur resten av dagen. Det er bare en bil bla bla bla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Derfor parkerer man lengst vekk fra inngangsdøra på butikken. alle skal jo parkere rett utenfor som vanlig! Dumme folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 min bil står kun på jobb... og jeg parkere avsidesliggende når jeg skal på jobb... så fatter egentlig ikke hvordan den har kommet :-/ men ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 min bil står kun på jobb... og jeg parkere avsidesliggende når jeg skal på jobb... så fatter egentlig ikke hvordan den har kommet :-/ men ordner seg nok Du skrev lenger oppe at du var i butikken med bilen Men med våtsliping blir det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå