hagenisse Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Det er noe veldig feil når siste bildene på forumet er av Mysild sin på bane, og min som blir polert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Hehe, det kan virke som vi har havnet i et alternativt univers her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Morsomt med bilder av bilen på bane. Den funket bra? Vil si Sondre rattet den brukbart rundt Reve Takk for det Skulle bare hatt noen andre dekk hehe... og må lære meg "hel og tå" Tøffe bilder, av en knalltøff bil Takk for det Det er noe veldig feil når siste bildene på forumet er av Mysild sin på bane, og min som blir polert! hahaahahaah ^^ Merkelig... og min bil som ikke har blitt polert siden juli i fjord :-/ Hehe, det kan virke som vi har havnet i et alternativt univers her Ja jøss hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Ut i fra farten på Reve.. girer man så mye? Ville tro mye gikk i 2. gir? Jeg er forøvrig overrasket over hvor få som mellomgasser når de girer ned, så det er ikke akkurat noe must for å kjøre på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 2 litere må legge 3 gir litt pga utvekslinga to plasser... både e36 og e46 fikk litt "aha!" opplevelser når jeg smalt inn 2 gir etter ei lita slette og fua kom opp ved siden av me hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Hvor kjøpte du CCFL angel eyes'a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 De jeg har nå er en blanding av Xenonkungen.se og biltema sine hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 2 av ringa mine har tatt kvelden, er det samma lys i dissa på biltema som i de som norvatio solgte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 jepp... har en norvatio ring også hehe ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Ikke lenge til det er bur og 4 punkt i denne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Ikke lenge til det er bur og 4 punkt i denne nå har tenkt på 4 punkt allerede ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 var jo billig! 50 dollar og 30 dollar frakt på ebay! får vurdere det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Tøffe bilder. Meget pen den bilen din nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Takk takk men har jo vært nokså lik i 2 år nå hehe bare den har kommet mye nærmere bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Takk takk men har jo vært nokså lik i 2 år nå hehe bare den har kommet mye nærmere bakken Det utgjør jo endel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå