///Mysild Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 er det trenden i usa? jøss... visste jeg faktisk ikke... hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Nydelig bil! Hva heter hovedlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 takk! det er orginale bmw zkw h1 lykter... med egne modifiksasjoner selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 er det trenden i usa? jøss... visste jeg faktisk ikke... hmmm... Dette er noe nesten alle VAG bilene i Hamar har begynt med også. knæsje farger overalt! Lilla kan bli kult det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 kræsjet og død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 kræsjet og død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Haha! noen har vært inne på bimmersen min bilen står uskadet i garsjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Skulle kansje hatt noen spacere. synes felgene var litt langt inne i buene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Skulle kansje hatt noen spacere. synes felgene var litt langt inne i buene... må nesten si meg enig den ellers er bilen din vakker Mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Hmmmm... neste års utseende?? LILLA!!! Da må du nesten ha lilla speil eller nyrer også da? fargen må gå igjen et sted på bilen også synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Skulle kansje hatt noen spacere. synes felgene var litt langt inne i buene... må nesten si meg enig den ellers er bilen din vakker Mysild jeg vet, men, kan ikke senke så mye da, fordi da tar det i i skjermene ved for mye sving... men skal rette opp chamberen foran litt mer, stilt den på maks negativ fordi jeg hadde andre dekk på PKK (EU-kontroll) biler er litt for lav til 225/45-17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Lilla er mye brukt. Hva med grønn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 ja, for grønn er iaf ikke mye brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå