Ad|oS Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Greit med mammas kredittkort Fikk dem billigere enn deg Mysild hehe Men får se på kvaliteten på dem også. Ellers noe nytt i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 noe nytt... hmmm... xenon i alle lamper, er det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 satan den bilen din så sinna ut på det siste bildet der... Feeeet;) Edit: Er venstre splitteren din løs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 ehhh... ja, slet litt med å komme inn for å få tatt bildet haha så måtte hjem å skru den fast igjen de skal limes etter lakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Oi. Pent! Ringene så nesten gule ut på det siste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 takk ja, de ble nesten svake... hehe... men vinkelen som gjør det... ser veldig bra ut RL digg å kjøre på natta nå... var er nok 5 ganger så bra lys som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 oioi se derja, dette ble bra ! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 kult;) samme oppsettet som meg bare du har i langlysene også. hvor festet du ballastene? jeg skrudde mine rett i rammevangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 må jo ha i langslysene hehe... jeg bare la de ene opp mellom skjermen og spyletanken og det andre stripset jeg fast til spyleveskeslangen, og på andre sia ligge det ene med sikringsboksen, og den andre stripset fast til hovedlyskabelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Hvor mange penger har du lagt i denn bilen egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 foreløpig, ikke så mye... men kommer nok endel etterhvert... har 10k som jeg skal lakke for som jeg har FÅTT av en som laget noen riper på bilen min... hehe... henta de i går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 serriøst !? har dere så hyggelige folk der nede altså ? kan ikke vente til jeg skal flytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 hahah ja, han ville bare ta det kontant... så taksta skaden, og han gav meg pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Er det originallykter du bruker eller? Linselykter? Etter å ha sett bilder med CCFL og xenon vurderes det samme på min.. men har lest at man må ha linselyktene for at xenon skal bli bra i de.. Det såg meget bra ut, men er litt skeptisk til 8000k. Går en her med dette, og grøftelysene er myyye blåere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Er orginale ZKW lykter med linselys på nærlys om jeg ikke tar helt feil. Er jo mulig bildene lyver litt, men ser det så bra ut som på bildene er det jo helt fantastisk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå