haybimmsen Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 jeg som er trøtt bare:P hvor får en tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 jeg som er trøtt bare:P hvor får en tak i? koster ikke en dritt for alcantara på stoff og stil i drammen.. Er riktig nok ikke ekte ruskinn men samma faen det vel dør sidene mine og taktrekk og hattehylle får en runde med det hos meg I drammen tydeligvis, eller så er det masse på nettet Kunne tenkt meg et ratt som var slik http://www.ebay.com/itm/BMW-M-TECHNIC-2 ... e0&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Da blir det bytting av hjulbuer, grillramme og fiksing av dør iløpet av våren/sommeren. Skal også ha nye dekk, så meg diff med brems, og diverse smått... blir en ok sommer i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Skal du rett og slett bruke bilen på treff i år;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Skal du rett og slett bruke bilen på treff i år;-) haha! har vel brukt den mange ganger jeg... men det er jo uansett ingen treff å stille på, så den står godt i garasjen men får vel se om det ikke får blitt noen turer rundtforbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Skal du rett og slett bruke bilen på treff i år;-) haha! har vel brukt den mange ganger jeg... men det er jo uansett ingen treff å stille på, så den står godt i garasjen men får vel se om det ikke får blitt noen turer rundtforbi Ingen treff?? Jeg var vel på 2-3 stk bare i krsand i fjor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 jeg har ikke hørt noe... ingen som vil invitere meg tydeligvis.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Har du en veldig lav km-stand på denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 jeg har ikke hørt noe... ingen som vil invitere meg tydeligvis.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 nei, egentlig ikke, men reelt lav kanskje... i motsetning til masse annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Det vil si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 står vel rundtforbi at den har godt 257000 km... 21000 i mitt eie på 5 1/2 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 21tusen!? haha... jeg kjører 20-30 på ett år...damn... menmen... coupeen min har vel kjørt 4tusen på 3 år jeg har hatt den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 21tusen!? haha... jeg kjører 20-30 på ett år...damn... menmen... coupeen min har vel kjørt 4tusen på 3 år jeg har hatt den... jeg bruker den jo ikke vinterstid, har bil på og i jobb, låner andres om jeg må... egentlig burde jeg bare solgt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 men du selger den vel aldri...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå