Øyvind L. Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Det skal jeg vel kunne få til Øyvind har fått noen nye ting Ja, vanskelig å gjette hehe XD Alltid gøy med nye ting Jeg har fått ny garasje så nå kan vi stå hos meg og gjøre jobben hvis det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Alt er mulig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 En liten smakebit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Hohoho! se på han med lilla hjul da! ser du sliter litt med mye hjulbue du å, får bli med i "spacers" gjengen som jeg skal melde meg inn i så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 hvorfor ikke bare kjøpe felger med lavere inpress så du slipper space de ut synes dette ser bra ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 hehe... bilen er i lufta, så blir ikke så ille... og har noen et20 felger for hånden, så det ordner seg nok kommer med mer update i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 ser ut til å bli veldig kult dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 har et par 25mm spacere om du vil teste for go se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Hehe Har felgene liggende så jeg kan prøve det selv Muligens jeg må låne valsen din utover våre/sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 bare si fra det, har tilgang på løftebukk også om det er ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Ny grillramme montert, lakkert diverse, fikset og stelt fangeren, lakket noen detaljer, egensveist tverrbjelke og masse annet. Fortsettelse i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Bilder da mann!!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Tja, vil ikke røpe ting, før alt er ferdig... så du får vente noen uker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 skal du på noe treff du Mysild? Vårmønstring? GS Bud? Cars & Coffee Tønsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Blir nok å prøve å komme meg ut på treffet i krsand den 22 april... vet ikke hva jeg gidder igrunnen... skal polere, bytte rute og fikse mye smått som jeg vil, men har liksom ikke nok tid! mulig jeg dukker opp, parkerer den et stykke unna, og smyger meg henn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå