///Mysild Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Dette blir heftig. Artig å se noen gå for noe helt annet enn de fleste andre. Ja, får jo håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Gikk det litt fort under pussing av felgene før lakkering? Noe utenom det vanlige hvertfall. Må få tatt en kikk på tralla om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Nei, gjorde godt grunnarbeid, så alt var veldig fint, men lakken var såpass fersk når jeg skulle få satt på gummien, at den bare ble dratt rett av... Noe jeg var klar over, så jeg regnet med å måtte fikse felgene etter at de la på gummi uansett. Har kjøpt maskeringstape og småting sånn at jeg skal lakke de igjen iløpet av denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Se der ja Virka jo som en ganske så fin farge! Blir nok knall sammen med svart bil. MÅ ta bilder med dem på. Jeg er SPENT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Se der ja Virka jo som en ganske så fin farge! Blir nok knall sammen med svart bil. MÅ ta bilder med dem på. Jeg er SPENT Ja, skal prøve å få satt bilen sammen iløpet av neste uke er egentlig litt spent selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Da har jeg satt på polymotorfester... det trengtes siden de gamle var helt kake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Festene som er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Hvor handla du disse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Handlet de på Ebay for en stund siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Utrolig fin farge på felgene, når får vi se bilder på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Kanskje til neste år.... Sondre du er TREEEEEEEG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Utrolig fin farge på felgene, når får vi se bilder på bilen? Etter planen... på søndag hehe skal fikse litt småting før treff her nede på søndag... så håper jeg blir ferdig Kanskje til neste år.... Sondre du er TREEEEEEEG!!!!! Hold fred! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Hæhæ! Du får ta masse bilder for jeg drøyer turen. Har litt å fikse før en travel uke i grønne klær.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Hæhæ! Du får ta masse bilder for jeg drøyer turen. Har litt å fikse før en travel uke i grønne klær.... Tja, får kanksje gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Jøss - dette var blodharry! Godt ikke alle har samme smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå