///Kristian Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Jeg synes dette ble bøst Skiller seg ut fra alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Kul lillafarge, men spacere trengs for å fullføre looken mener jeg. Så hater jeg øyelokk på E36, ser bare trøtt ut, men det er jo bare min mening Bilen ser unik ut hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Må kjøpe nye blinklys om jeg skal fjerne øyelokkene. Spacere vurderes Forøvrig noen som kjenner e36 godt, og ser noe spesielt med det midterste bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Bildet er speilvendt? Tanklokket er på høyre siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Definitivt tanklokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Bildet er speilvendt? Tanklokket er på høyre siden... Haha ja det la jeg merke til også Hvor har du kjøpt den leppa i fronten? Den var jo litt tøff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Jupp, Stemmer det Leppa er laget selv, og skal være justerbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Var kult med lilla, men mååååå få på spacers/5er-felger. Ser pussig ut sånn det er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Var kult med lilla, men mååååå få på spacers/5er-felger. Ser pussig ut sånn det er nå De jeg har er uten sentrering, så må få tak i noen andre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Har noen 8,5x17" OZ Ceres felger, de hadde rocka på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Jeg HATER ceres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Har noen 8,5x17" OZ Ceres felger, de hadde rocka på bilen din Har også prøvd å selge han noen ceres hjul, men neida Synes de er dritt kule på e36 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 æsj! æsj!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Ceres er grusomt, men det er faen meg disse lilla felgene også! Likte di bedre hvite ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Ceres er grusomt, men det er faen meg disse lilla felgene også! Likte di bedre hvite ja! god kommentar hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå